Αρ.Πρωτ. 21
Νέα Ιωνία 16/11/2013
Προς : Το ΚΕΔΔΥ Β΄ Αθήνας.
Τη Διεύθυνση Β΄ Αθήνας.
Τους σχολικούς συμβούλους κ. Γούπο και Χιουρέα.
Το Σύλλογο Διδασκόντων του 14ου Δ.
Σχολείου Ηρακλείου.
Σχολείου Ηρακλείου.
Τον
τύπο. Τους γονείς. Τα μέλη του Συλλόγου μας.
τύπο. Τους γονείς. Τα μέλη του Συλλόγου μας.
Θέμα : Κενά στην ειδική αγωγή : Παράδειγμα
1ο : Παράλληλη στήριξη στο 14ο Δημοτικο Σχολείο Ηρακλείου.
1ο : Παράλληλη στήριξη στο 14ο Δημοτικο Σχολείο Ηρακλείου.
Πρόσφατα ο
Σύλλογός μας, τοποθετήθηκε αναλυτικά άνω στο θέμα της ειδικής αγωγής και των
τρομακτικών ελλείψεων που δημιουργεί η αντιπαιδαγωγική κι αντιλαϊκή πολιτική
που εφαρμόζει με πάθος το υπουργείο παιδείας κι η διοίκηση. (βλέπε http://gseferisedu.blogspot.gr/2013/11/blog-post_14.html). Σ΄αυτή την ανακοίνωσή μας,
αναφερθήκαμε με γενικό τρόπο στις ελλείψεις αυτές (τμήματα ένταξης, παράλληλες
στηρίξεις, κλπ). Χρειάζεται όμως να δούμε και συγκεκριμένα
παραδείγματα.
Σύλλογός μας, τοποθετήθηκε αναλυτικά άνω στο θέμα της ειδικής αγωγής και των
τρομακτικών ελλείψεων που δημιουργεί η αντιπαιδαγωγική κι αντιλαϊκή πολιτική
που εφαρμόζει με πάθος το υπουργείο παιδείας κι η διοίκηση. (βλέπε http://gseferisedu.blogspot.gr/2013/11/blog-post_14.html). Σ΄αυτή την ανακοίνωσή μας,
αναφερθήκαμε με γενικό τρόπο στις ελλείψεις αυτές (τμήματα ένταξης, παράλληλες
στηρίξεις, κλπ). Χρειάζεται όμως να δούμε και συγκεκριμένα
παραδείγματα.
Κι αρχίζουμε από
το 14ο Δημ. Σχολείο Ηρακλείου, όπου υπάρχουν
δυό παιδάκια που έχουν ανάγκη παράλληλης στήριξης, σύμφωνα
και με τη γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ, που εκτιμά την ανάγκη
παράλληλης στήριξης, παρόλο που στο σχολείο αυτό υπάρχει τμήμα ένταξης και
δίπλα του υπάρχει ειδικό σχολείο (βλέπε Εγκύκλιος Αρ. Πρωτ. 75717/Γ6 / 04-06-2013/ΥΠΑΙΘΠΑ –
παραγραφος 3).
το 14ο Δημ. Σχολείο Ηρακλείου, όπου υπάρχουν
δυό παιδάκια που έχουν ανάγκη παράλληλης στήριξης, σύμφωνα
και με τη γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ, που εκτιμά την ανάγκη
παράλληλης στήριξης, παρόλο που στο σχολείο αυτό υπάρχει τμήμα ένταξης και
δίπλα του υπάρχει ειδικό σχολείο (βλέπε Εγκύκλιος Αρ. Πρωτ. 75717/Γ6 / 04-06-2013/ΥΠΑΙΘΠΑ –
παραγραφος 3).
Μέχρι σήμερα στο
σχολείο αυτό έχει τοποθετηθεί ένας μόνο
συνάδελφος της παράλληλης στήριξης. Κι η εντολή της διοίκησης είναι να έχει την ευθύνη και για τα δύο παιδιά (παρ΄ όλο που η
παράλληλη στήριξη είναι θεσμός αποκλειστικής απασχόλησης με ένα παιδί). Στις δε αντιδράσεις εκπαιδευτικών και γονιών,
απαντούν ότι «έρχεται
κι άλλος για παράλληλη στήριξη» και για το ενδιάμεσο διάστημα
δίνουν «οδηγίες» για «λύσεις» που εύκολα
χαρακτηρίζονται (απ΄ όποιον τις ακούσει) «άρπα κόλλα».
σχολείο αυτό έχει τοποθετηθεί ένας μόνο
συνάδελφος της παράλληλης στήριξης. Κι η εντολή της διοίκησης είναι να έχει την ευθύνη και για τα δύο παιδιά (παρ΄ όλο που η
παράλληλη στήριξη είναι θεσμός αποκλειστικής απασχόλησης με ένα παιδί). Στις δε αντιδράσεις εκπαιδευτικών και γονιών,
απαντούν ότι «έρχεται
κι άλλος για παράλληλη στήριξη» και για το ενδιάμεσο διάστημα
δίνουν «οδηγίες» για «λύσεις» που εύκολα
χαρακτηρίζονται (απ΄ όποιον τις ακούσει) «άρπα κόλλα».
Ως Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Γ.
Σεφέρης» :
Σεφέρης» :
·
Ζητούμε να μας απαντήσει η διεύθυνση : πότε σκοπεύει να τοποθετήσει δεύτερο συνάδελφο της
παράλληλης στήριξης.
Ζητούμε να μας απαντήσει η διεύθυνση : πότε σκοπεύει να τοποθετήσει δεύτερο συνάδελφο της
παράλληλης στήριξης.
·
Ζητούμε απ΄ τους σχολικούς συμβούλους να μη νομιμοποιούν
τις αντιπαιδαγωγικές εντολές της διοίκησης, σε βάρος
και της δικής τους παιδαγωγινής υπόστασης.
Ζητούμε απ΄ τους σχολικούς συμβούλους να μη νομιμοποιούν
τις αντιπαιδαγωγικές εντολές της διοίκησης, σε βάρος
και της δικής τους παιδαγωγινής υπόστασης.
·
Καλούμε τους συναδέλφους και τους γονείς, να
διεκδικήσουμε όλοι μαζί δεύτερο δάσκαλο της παράλληλης στήριξης άμεσσα, με
κινητοποίηση στη διεύθυνση Α΄ Βάμιας Εκπαιδευσης Β΄ Αθήνας (σε χρόνο που
εκείνοι θα επιλέξουν). Είναι η μόνη δοκιμασμένη και αποτελεσματική «συνταγή»
λύσης προβλημάτων.
Καλούμε τους συναδέλφους και τους γονείς, να
διεκδικήσουμε όλοι μαζί δεύτερο δάσκαλο της παράλληλης στήριξης άμεσσα, με
κινητοποίηση στη διεύθυνση Α΄ Βάμιας Εκπαιδευσης Β΄ Αθήνας (σε χρόνο που
εκείνοι θα επιλέξουν). Είναι η μόνη δοκιμασμένη και αποτελεσματική «συνταγή»
λύσης προβλημάτων.
Θα επανέλθουμε
και με άλλα παραδείγματα σχολείων που ακόμα και σήμερα έχουν κενά στην ειδική
αγωγή (π.χ. 1ο Δ.Σχ. Λυκόβρυσης, 5ο και 7ο Δ.
Σχ. Μεταμόρφωσης κλπ).
και με άλλα παραδείγματα σχολείων που ακόμα και σήμερα έχουν κενά στην ειδική
αγωγή (π.χ. 1ο Δ.Σχ. Λυκόβρυσης, 5ο και 7ο Δ.
Σχ. Μεταμόρφωσης κλπ).
Για το Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΝΙΝΕΤΤΑ ΑΛΤΑΝΗ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΙΜΕΡΤΖΟΓΛΟΥ