2ο σεμινάριο επιμόρφωσης των σχολικών συμβούλων για την
αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Πάλι, παρά τις «φιλότιμες»
προσπάθειες του Υπουργείου (μεταφορά με πούλμαν, ΜΑΤ, πήγαν από νωρίς, κλπ),
δεν κατάφεραν να περάσουν από την μαζική και αγωνιστική κινητοποίηση των
εκπαιδευτικών, παρά μόνο το πολύ το ένα πέμπτο όσων είχαν προσκληθεί.
μείωση προσλήψεων αναπληρωτών πολύ κάτω από τις ανάγκες, επέκταση των
προσλήψεων μέσω ΕΣΠΑ, συγχωνεύσεις σχολείων, συμπτύξεις
τμημάτων, υπεραριθμίες, κινητικότητα, υποχρεωτικές υπερωρίες. Με
γονείς οι οποίοι καλούνται να καλύψουν τα κενά, που αφήνει αυτή η πολιτική.
αυτοαξιολόγηση που «απαιτεί» την εκπαιδευτική ανέχεια να την αντιμετωπίσει μόνο
του το σχολείο, μέχρι και την εύρεση των οικονομικών του πόρων!
δεν είναι δυνατόν να αποτραπεί!
έχει πάρει αγωνιστικές αποφάσεις για την κατάργηση της αξιολόγησης και της
αυτοαξιολόγησης στην πράξη, με συγκεκριμένα μέτρα. Ήδη έχουμε κάνει σοβαρά βήματα
στην κατεύθυνση της απόκρουσης της αυτοαξιολόγησης. Ήδη έχει εκφραστεί η
ομόθυμη απόφαση των συναδέλφων ενάντια στην αυτοαξιολόγηση και την αξιολόγηση.
- Oι συνάδελφοι να μην υποκύψουν σε εκβιασμούς μπροστά σε
νόμους και εγκυκλίους. Θα τους καταργήσουμε, θα τους κάνουμε ανενεργούς. - Κανένα σχολείο να μην εφαρμόσει την αυτοαξιολόγηση!!! Καμιά
ομάδα εργασίας να μη συγκροτηθεί. - Να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία των αποφάσεων Συλλόγων
Διδασκόντων ενάντια στην αυτοαξιολόγηση και για τη μη συγκρότηση ομάδων
εργασίας.
σχέδιο πρακτικού του Συλλόγου Διδασκόντων
Α. ΔΟΕ : “Καταγραφή αποφάσεων των
συλλόγων διδασκόντων για τη μη συγκρότηση των ομάδων εργασίας της
αυτοαξιολόγησης”
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
χαιρετίζει όλους τους συναδέλφους που σ’
όλη τη χώρα δίνουν τη μάχη ενάντια στην αυτοαξιολόγηση που συνδέεται με την
αξιολόγηση – χειραγώγηση, τις απολύσεις και την κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών,
σχολείων και μαθητών. Τους εκπαιδευτικούς που υπερασπίζονται τη δημόσια δωρεάν
εκπαίδευση για όλα τα παιδιά.
Το πρώτο βήμα της καθολικής αντίδρασης του κλάδου εκφράστηκε με τη
συλλογή των υπογραφών που έφτασε τις 58.560
υπογραφές και το 93% των ενεργών εκπαιδευτικών.
Αυτή την περίοδο προχωράμε στο δεύτερο αποφασιστικό βήμα αποτροπής της αυτοαξιολόγησης
με τις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων σε κάθε σχολείο και την
καθολική απόρριψη συγκρότησης των ομάδων εργασίας για την εφαρμογή της
αυτοαξιολόγησης.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
καλεί τους συναδέλφους να προχωρήσουν
στις σχετικές συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων και με βάση το σχέδιο
πρακτικού που έχουμε αποστείλει να απορρίψουν τη συγκρότηση των ομάδων εργασίας,
αγνοώντας τις απειλές, την παραπληροφόρηση και τις μεθοδεύσεις.
Τα μηνύματα από
όλη τη χώρα δείχνουν ότι εκφράζεται ένα
πλειοψηφικό ρεύμα, ανάλογο σε όγκο με αυτού των υπογραφών, με αποφάσεις που
απορρίπτουν τη συγκρότηση των ομάδων εργασίας. Αυτό πρέπει να μεγαλώσει και να
αγκαλιάσει όλα τα σχολεία σε όλη τη χώρα.
Καλεί τους τοπικούς συλλόγους να καταγράψουν τις
αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων και να ενημερώσουν τη Δ.Ο.Ε. προκειμένου να αποτυπώσει την εικόνα από όλη τη χώρα και να την ανακοινώσει στο επόμενο διάστημα, όπως
έκανε και τη συγκέντρωση των υπογραφών, τον
αριθμό των σχολικών μονάδων που έχουν αποφασίσει να μη συγκροτήσουν ομάδες
εργασίας.
Επόμενο
μεγάλο αγωνιστικό ραντεβού στη μάχη για την ακύρωση των σεμιναρίων για την
ατομική αξιολόγηση των σχολικών συμβούλων την Παρασκευή 21/3, στις 2μμ στο Υπ.
Παιδείας.
αποφασιστικά, ενωμένα ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ
Β. ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Διδασκόντων του ….
Δημοτικού Σχολείου ………./……. Νηπιαγωγείου ………………, δηλώνει ότι
είναι αντίθετος με τη λεγόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών
μονάδων.
σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των
μαθητών.
διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που
λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των
εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την
απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών.
θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.
μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την
πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και δε
συγκροτούμε τις ομάδες εργασίας.