Το Δ.Σ. της
Δ.Ο.Ε. εκφράζει την οργή και τη βαθύτατη
ανησυχία του για τα απίστευτα γεγονότα που συμβαίνουν στο 6ο
Δημοτικό Σχολείο Αγίας Παρασκευής.
Δ.Ο.Ε. εκφράζει την οργή και τη βαθύτατη
ανησυχία του για τα απίστευτα γεγονότα που συμβαίνουν στο 6ο
Δημοτικό Σχολείο Αγίας Παρασκευής.
Μια
καταστροφική, για το παιδαγωγικό κλίμα και τη σωστή λειτουργία του σχολείου
αλυσίδα διώξεων, στηριγμένων σε ανυπόστατες κι επικίνδυνης λογικής καταγγελίες
, έχει μετατρέψει τη σχολική μονάδα σε
τοπίο άσκησης σκληρής ψυχολογικής βίας κατά των εκπαιδευτικών.
καταστροφική, για το παιδαγωγικό κλίμα και τη σωστή λειτουργία του σχολείου
αλυσίδα διώξεων, στηριγμένων σε ανυπόστατες κι επικίνδυνης λογικής καταγγελίες
, έχει μετατρέψει τη σχολική μονάδα σε
τοπίο άσκησης σκληρής ψυχολογικής βίας κατά των εκπαιδευτικών.
Θα ήταν
λιγότερο επικίνδυνο αν όλα όσα συμβαίνουν οφείλονταν στις εμμονές ή στη
«δικομανή» διάθεση κάποιων γονέων οι οποίοι έχοντας μια στρεβλή εντύπωση για το
τι είναι το σχολείο, ποιος ο ρόλος του εκπαιδευτικού και τι πραγματικά ωφελεί
τους μαθητές, κακώς, έβαλαν τη σχολική μονάδα σε δικαστική τροχιά για «γεγονότα» ανυπόστατα ή και φαιδρά.
λιγότερο επικίνδυνο αν όλα όσα συμβαίνουν οφείλονταν στις εμμονές ή στη
«δικομανή» διάθεση κάποιων γονέων οι οποίοι έχοντας μια στρεβλή εντύπωση για το
τι είναι το σχολείο, ποιος ο ρόλος του εκπαιδευτικού και τι πραγματικά ωφελεί
τους μαθητές, κακώς, έβαλαν τη σχολική μονάδα σε δικαστική τροχιά για «γεγονότα» ανυπόστατα ή και φαιδρά.
Αυτό που είναι πραγματικά ανησυχητικό κι
επικίνδυνο είναι ότι η αποκλειστική ευθύνη για τα τραγικά γεγονότα που
συμβαίνουν βαρύνει αποκλειστικά και μόνο τη διοικητική ιεραρχία, Περιφερειακό
Διευθυντή Εκπαίδευσης και Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Διεύθυνσης
Αθήνας, οι οποίοι με την υπογραφή τους έχουν μετατρέψει τη σχολική
μονάδα σε δικαστική αίθουσα, έχουν πλήξει ανεπανόρθωτα το παιδαγωγικό κλίμα κι
έχουν επιβάλλει ένα κλίμα τρομοκρατίας σε εκπαιδευτικούς που επιτελούν το έργο
τους στο ακέραιο.
επικίνδυνο είναι ότι η αποκλειστική ευθύνη για τα τραγικά γεγονότα που
συμβαίνουν βαρύνει αποκλειστικά και μόνο τη διοικητική ιεραρχία, Περιφερειακό
Διευθυντή Εκπαίδευσης και Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Διεύθυνσης
Αθήνας, οι οποίοι με την υπογραφή τους έχουν μετατρέψει τη σχολική
μονάδα σε δικαστική αίθουσα, έχουν πλήξει ανεπανόρθωτα το παιδαγωγικό κλίμα κι
έχουν επιβάλλει ένα κλίμα τρομοκρατίας σε εκπαιδευτικούς που επιτελούν το έργο
τους στο ακέραιο.
Αντί η
διοίκηση, όπως όφειλε, να κρίνει τη σοβαρότητα των καταγγελιών που δέχεται, αβασάνιστα
διατάσσει Ε.Δ.Ε. ενθαρρύνοντας την
ανεξέλεγκτη συμπεριφορά ανθρώπων που δίχως καμία επίγνωση της ζημίας που κάνουν
στα παιδιά του σχολείου αλλά και στα ίδια τους τα παιδιά δε διστάζουν να διαταράσσουν
τη λειτουργία του σχολείου. Ακόμη πιο τραγικό είναι το γεγονός ότι η διοίκηση εφαρμόζει κατά των
εκπαιδευτικών πρακτικές που θίγουν βάναυσα στοιχειώδη δικαιώματά τους.
Αρνείται να τους χορηγήσει τις αποφάσεις με τις οποίες έχουν αθωωθεί και δε
διστάζει να «υποχρεώσει» σε μετακίνηση σε άλλη σχολική μονάδα εκπαιδευτικό που
αθωώθηκε στη διαδικασία της Ε.Δ.Ε.
διοίκηση, όπως όφειλε, να κρίνει τη σοβαρότητα των καταγγελιών που δέχεται, αβασάνιστα
διατάσσει Ε.Δ.Ε. ενθαρρύνοντας την
ανεξέλεγκτη συμπεριφορά ανθρώπων που δίχως καμία επίγνωση της ζημίας που κάνουν
στα παιδιά του σχολείου αλλά και στα ίδια τους τα παιδιά δε διστάζουν να διαταράσσουν
τη λειτουργία του σχολείου. Ακόμη πιο τραγικό είναι το γεγονός ότι η διοίκηση εφαρμόζει κατά των
εκπαιδευτικών πρακτικές που θίγουν βάναυσα στοιχειώδη δικαιώματά τους.
Αρνείται να τους χορηγήσει τις αποφάσεις με τις οποίες έχουν αθωωθεί και δε
διστάζει να «υποχρεώσει» σε μετακίνηση σε άλλη σχολική μονάδα εκπαιδευτικό που
αθωώθηκε στη διαδικασία της Ε.Δ.Ε.
Κορυφαίο γεγονός αυταρχισμού είναι η απαράδεκτη
απόφαση παραπομπής συναδέλφου ενώπιον του Α΄ Τμήματος του Πρωτοβάθμιου
Πειθαρχικού Συμβουλίου της Περιφερειακής Διεύθυνσης Π.Ε. & Δ. Ε. Αττικής
και η θέση της σε αυτοδίκαιη αργία αναδρομικά από την 8-4-14, με
ενεργοποίηση του απαράδεκτου Πειθαρχικού
«Δικαίου» ( ν. 4093/2012, υποπαράγραφος Ζ.3.) που έχει καταργήσει το τεκμήριο
της αθωότητας, με απόφαση, αρχικά, του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και
στη συνέχεια (όταν κατάλαβαν το νομικό ολίσθημα) με απόφαση της διοίκησης.
απόφαση παραπομπής συναδέλφου ενώπιον του Α΄ Τμήματος του Πρωτοβάθμιου
Πειθαρχικού Συμβουλίου της Περιφερειακής Διεύθυνσης Π.Ε. & Δ. Ε. Αττικής
και η θέση της σε αυτοδίκαιη αργία αναδρομικά από την 8-4-14, με
ενεργοποίηση του απαράδεκτου Πειθαρχικού
«Δικαίου» ( ν. 4093/2012, υποπαράγραφος Ζ.3.) που έχει καταργήσει το τεκμήριο
της αθωότητας, με απόφαση, αρχικά, του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και
στη συνέχεια (όταν κατάλαβαν το νομικό ολίσθημα) με απόφαση της διοίκησης.
Το παράπτωμα
της συναδέλφου που παραπέμπεται για «Άσκηση κριτικής των πράξεων της Προϊσταμένης
Αρχής το οποίο συνιστά
παράλληλα αναξιοπρεπή ή ανάρμοστη ή ανάξια για υπάλληλο συμπεριφορά». Η
διωκόμενη συνάδελφος «τόλμησε» και είχε
το «θράσος» να αναφερθεί εξωδίκως προς τη Διοίκηση και τον Γ.Ε.Δ.Δ.
προσκαλώντας τους να την προστατεύσουν « απέναντι σε κάθε αναφορά καταγγελία ή ενέργεια η οποία στρέφεται ή
ήθελε στραφεί στο μέλλον » εναντίον του προσώπου της, από πρόσωπα των οποίων οι
καταγγελίες είχαν κριθεί « αβάσιμες » από την αρμόδια Περιφερειακή Διεύθυνση Π.Ε.& Δ.Ε.
Αττικής με την έκδοση αθωωτικού πορίσματος κατά την διενεργηθείσα προανακριτική
διαδικασία.
της συναδέλφου που παραπέμπεται για «Άσκηση κριτικής των πράξεων της Προϊσταμένης
Αρχής το οποίο συνιστά
παράλληλα αναξιοπρεπή ή ανάρμοστη ή ανάξια για υπάλληλο συμπεριφορά». Η
διωκόμενη συνάδελφος «τόλμησε» και είχε
το «θράσος» να αναφερθεί εξωδίκως προς τη Διοίκηση και τον Γ.Ε.Δ.Δ.
προσκαλώντας τους να την προστατεύσουν « απέναντι σε κάθε αναφορά καταγγελία ή ενέργεια η οποία στρέφεται ή
ήθελε στραφεί στο μέλλον » εναντίον του προσώπου της, από πρόσωπα των οποίων οι
καταγγελίες είχαν κριθεί « αβάσιμες » από την αρμόδια Περιφερειακή Διεύθυνση Π.Ε.& Δ.Ε.
Αττικής με την έκδοση αθωωτικού πορίσματος κατά την διενεργηθείσα προανακριτική
διαδικασία.
Το μήνυμα είναι σαφέστατο. Δεν μπορεί ο
εκπαιδευτικός να ασκήσει ούτε τα νόμιμα δικαιώματά του και να ζητήσει από τους
αρμόδιους την προστασία του απέναντι στις επιβλαβείς γι’ αυτόν «βουλές» του
οποιουδήποτε. Ολοφάνερη επίδειξη τρομοκρατίας και σιδερένιας πυγμής απέναντι
στους εκπαιδευτικούς και ωμή καταστρατήγηση στοιχειωδών ελευθεριών και
δικαιωμάτων τόσο από τη μεριά της διοίκησης όσο και από τον Γ.Ε.Δ.Δ.
εκπαιδευτικός να ασκήσει ούτε τα νόμιμα δικαιώματά του και να ζητήσει από τους
αρμόδιους την προστασία του απέναντι στις επιβλαβείς γι’ αυτόν «βουλές» του
οποιουδήποτε. Ολοφάνερη επίδειξη τρομοκρατίας και σιδερένιας πυγμής απέναντι
στους εκπαιδευτικούς και ωμή καταστρατήγηση στοιχειωδών ελευθεριών και
δικαιωμάτων τόσο από τη μεριά της διοίκησης όσο και από τον Γ.Ε.Δ.Δ.
Φυσικό επόμενο όλων των παραπάνω η πολύ
πρόσφατη κλήτευση και άλλων εκπαιδευτικών του σχολείου σε νέα Ε.Δ.Ε. με βάση
καταγγελίες που ανακυκλώνουν τα ίδια γεγονότα.
πρόσφατη κλήτευση και άλλων εκπαιδευτικών του σχολείου σε νέα Ε.Δ.Ε. με βάση
καταγγελίες που ανακυκλώνουν τα ίδια γεγονότα.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. απαιτεί την άμεση άρση
όλων των άδικων και αυταρχικού χαρακτήρα ενεργειών της διοίκησης και του Γ.Ε.Δ.Δ. που έχουν πλήξει ανεπανόρθωτα την
παιδαγωγική λειτουργία του σχολείου. Για το λόγο αυτό ζητά την άμεση παρέμβαση
του Υπουργού Παιδείας στην κατεύθυνση της επανόρθωσης, όσο είναι αυτό δυνατό, των
τεράστιων ψυχολογικών, παιδαγωγικών και υπηρεσιακών βλαβών που έχουν συμβεί.
όλων των άδικων και αυταρχικού χαρακτήρα ενεργειών της διοίκησης και του Γ.Ε.Δ.Δ. που έχουν πλήξει ανεπανόρθωτα την
παιδαγωγική λειτουργία του σχολείου. Για το λόγο αυτό ζητά την άμεση παρέμβαση
του Υπουργού Παιδείας στην κατεύθυνση της επανόρθωσης, όσο είναι αυτό δυνατό, των
τεράστιων ψυχολογικών, παιδαγωγικών και υπηρεσιακών βλαβών που έχουν συμβεί.
Στηρίζει τη στάση εργασίας και τη συγκέντρωση που οργανώνεται
την Παρασκευή 2 Μαΐου 2014 στις 8:οο π.μ. στο 6ο Δημοτικό Σχολείο
Αγίας Παρασκευής και καλεί τους εκπαιδευτικούς σε μαζική συμμετοχή.
την Παρασκευή 2 Μαΐου 2014 στις 8:οο π.μ. στο 6ο Δημοτικό Σχολείο
Αγίας Παρασκευής και καλεί τους εκπαιδευτικούς σε μαζική συμμετοχή.