Μεγάλη
αναστάτωση έχει προκαλέσει σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, που για
χρόνια έχουν εργαστεί στην Ειδική Αγωγή, το ενδεχόμενο να μην αναγνωρίζεται η
προϋπηρεσία τους για πρόσληψη στη γενική εκπαίδευση. Πρόκειται για θεσμοθέτηση
μιας άδικης αντιμετώπισης των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών, μέσα από ρύθμιση που
– σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει – θα συμπεριλαμβάνεται στο επόμενο
πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας.
αναστάτωση έχει προκαλέσει σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, που για
χρόνια έχουν εργαστεί στην Ειδική Αγωγή, το ενδεχόμενο να μην αναγνωρίζεται η
προϋπηρεσία τους για πρόσληψη στη γενική εκπαίδευση. Πρόκειται για θεσμοθέτηση
μιας άδικης αντιμετώπισης των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών, μέσα από ρύθμιση που
– σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει – θα συμπεριλαμβάνεται στο επόμενο
πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας.
Μία τέτοια
ρύθμιση, έχει ως αποτέλεσμα να απομακρύνεται ακόμα περισσότερο η προοπτική
πρόσληψης γι’ αυτούς τους εκπαιδευτικούς που έχουν προϋπηρεσία, με δεδομένο ότι
διορισμοί και προσλήψεις και στη γενική και στην ειδική εκπαίδευση γίνονται με
το «σταγονόμετρο», αντί να καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες.
ρύθμιση, έχει ως αποτέλεσμα να απομακρύνεται ακόμα περισσότερο η προοπτική
πρόσληψης γι’ αυτούς τους εκπαιδευτικούς που έχουν προϋπηρεσία, με δεδομένο ότι
διορισμοί και προσλήψεις και στη γενική και στην ειδική εκπαίδευση γίνονται με
το «σταγονόμετρο», αντί να καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες.
«Σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 5, στο
νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας που έχει δημοσιευτεί στο διαδίκτυο,
διαχωρίζεται και δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία των αναπληρωτών ΠΕ 60.50
και ΠΕ 70.50 της Ειδικής Αγωγής στη Γενική, για το διορισμό τους ως
αναπληρωτών για τη νέα σχολική χρονιά.
νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας που έχει δημοσιευτεί στο διαδίκτυο,
διαχωρίζεται και δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία των αναπληρωτών ΠΕ 60.50
και ΠΕ 70.50 της Ειδικής Αγωγής στη Γενική, για το διορισμό τους ως
αναπληρωτών για τη νέα σχολική χρονιά.
Αυτό
αποτελεί αδικία για τους εκπαιδευτικούς αναπληρωτές που κατέχουν πτυχίο της
Γενικής Αγωγής και επιπλέον μεταπτυχιακό ή σεμινάριο, το οποίο χρησιμοποιήθηκε
ως προσόν διορισμού σε σχολεία στην Ειδική Αγωγή.
αποτελεί αδικία για τους εκπαιδευτικούς αναπληρωτές που κατέχουν πτυχίο της
Γενικής Αγωγής και επιπλέον μεταπτυχιακό ή σεμινάριο, το οποίο χρησιμοποιήθηκε
ως προσόν διορισμού σε σχολεία στην Ειδική Αγωγή.
Καλέστηκαν να υπηρετήσουν και σε δομές της
Ειδικής Αγωγής που είναι μέσα στα σχολεία Γενικής Αγωγής και υπό την εποπτεία
του υπουργείου Παιδείας, (π.χ. Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ενταξης), καλύπτοντας
κενά που δεν ήταν δυνατόν να
καλυφθούν από άτομα της Ειδικής Αγωγής ΠΕ71 και ΠΕ61, λόγω εξάντλησης των
πινάκων.
Ειδικής Αγωγής που είναι μέσα στα σχολεία Γενικής Αγωγής και υπό την εποπτεία
του υπουργείου Παιδείας, (π.χ. Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ενταξης), καλύπτοντας
κενά που δεν ήταν δυνατόν να
καλυφθούν από άτομα της Ειδικής Αγωγής ΠΕ71 και ΠΕ61, λόγω εξάντλησης των
πινάκων.
Προτείνουμε να τροποποιηθεί η
παράγραφος 2 του άρθρου 5 του νόμου ως εξής:
παράγραφος 2 του άρθρου 5 του νόμου ως εξής:
Η διανυθείσα προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών των
κλάδων ΠΕ 60 και ΠΕ 60.50, καθώς και ΠΕ 70 και ΠΕ 70.50 υπολογίζεται συνολικά
στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών Γενικής Εκπαίδευσης.
κλάδων ΠΕ 60 και ΠΕ 60.50, καθώς και ΠΕ 70 και ΠΕ 70.50 υπολογίζεται συνολικά
στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών Γενικής Εκπαίδευσης.