ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΟΞΥΜΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΟΞΥΜΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Πραγματοποιήθηκε
την Τετάρτη 30/9/2015 στα γραφεία της Β’ Δ/νσης παράσταση διαμαρτυρίας του Δ.Σ.
του Συλλόγου μας μαζί με εκπροσώπους από τα Δ.Σ. των Συλλόγων Γονέων για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία
της περιοχής μας.
την Τετάρτη 30/9/2015 στα γραφεία της Β’ Δ/νσης παράσταση διαμαρτυρίας του Δ.Σ.
του Συλλόγου μας μαζί με εκπροσώπους από τα Δ.Σ. των Συλλόγων Γονέων για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία
της περιοχής μας.
Στη συνάντηση
που είχαμε με τον αναπληρωτή Δ/ντή εκπ/σης καταγγείλαμε τις ευθύνες της Δ/νσης
για τους μηδενικούς διορισμούς αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών στη Β’
Αθήνας, διότι προσπάθησε εξαρχής να λειτουργήσει τα σχολεία με το υπάρχον
διδακτικό προσωπικό παρά τις ελλείψεις και τα πληθωρικά τμήματα .
που είχαμε με τον αναπληρωτή Δ/ντή εκπ/σης καταγγείλαμε τις ευθύνες της Δ/νσης
για τους μηδενικούς διορισμούς αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών στη Β’
Αθήνας, διότι προσπάθησε εξαρχής να λειτουργήσει τα σχολεία με το υπάρχον
διδακτικό προσωπικό παρά τις ελλείψεις και τα πληθωρικά τμήματα .
Αφού δεν πήραμε καμιά δέσμευση για τη λύση των αιτημάτων που καταθέσαμε παρά το ότι θα
μεταβιβαστούν στο Δ/ντή εκπ/σης, αποφασίσαμε
ότι επειδή δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια
αναμονής (ήδη φτάσαμε στον Οκτώβρη) για τη σωστή λειτουργία όλων των σχολικών
μονάδων να συνεχίσουμε συντονισμένα σε επόμενη κινητοποίηση στο Υπουργείο
Παιδείας.
μεταβιβαστούν στο Δ/ντή εκπ/σης, αποφασίσαμε
ότι επειδή δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια
αναμονής (ήδη φτάσαμε στον Οκτώβρη) για τη σωστή λειτουργία όλων των σχολικών
μονάδων να συνεχίσουμε συντονισμένα σε επόμενη κινητοποίηση στο Υπουργείο
Παιδείας.
Πιστεύοντας
ότι έλλειψη αιθουσών και εκπαιδευτικών, η στέγαση των μαθητών σε 25άρια και
26άρια τμήματα, η έλλειψη εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, η μη εγγραφή των προνηπίων,
η μη λειτουργία του ολοήμερου, η μη έγκαιρη αποστολή εκπ/κών παράλληλης
στήριξης, η υπολειτουργία των Ειδικών Σχολείων και των τμημάτων ένταξης, είναι
αποτέλεσμα της αντιλαϊκής πολιτικής των κυβερνήσεων που ακολουθώντας πιστά τις
επιταγές της Ε.Ε. δίνουν τα πάντα στους πλουτοκράτες και τους δανειστές, στεγνώνοντας
τη χρηματοδότηση για τις ανάγκες της Παιδείας,
ότι έλλειψη αιθουσών και εκπαιδευτικών, η στέγαση των μαθητών σε 25άρια και
26άρια τμήματα, η έλλειψη εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, η μη εγγραφή των προνηπίων,
η μη λειτουργία του ολοήμερου, η μη έγκαιρη αποστολή εκπ/κών παράλληλης
στήριξης, η υπολειτουργία των Ειδικών Σχολείων και των τμημάτων ένταξης, είναι
αποτέλεσμα της αντιλαϊκής πολιτικής των κυβερνήσεων που ακολουθώντας πιστά τις
επιταγές της Ε.Ε. δίνουν τα πάντα στους πλουτοκράτες και τους δανειστές, στεγνώνοντας
τη χρηματοδότηση για τις ανάγκες της Παιδείας,
ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
·
Άμεση κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών
με μαζικούς, μόνιμους διορισμούς
Άμεση κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών
με μαζικούς, μόνιμους διορισμούς
·
20 μαθητές ανά τμήμα στο δημοτικό και 15
στις Α’ και Β’ και στο Νηπιαγωγείο.
20 μαθητές ανά τμήμα στο δημοτικό και 15
στις Α’ και Β’ και στο Νηπιαγωγείο.
·
Χωρισμός τμημάτων εκεί όπου υπάρχουν
χώροι (όχι μόνο στα τμήματα που
υπερβαίνουν τα 26-27 παιδια)
Χωρισμός τμημάτων εκεί όπου υπάρχουν
χώροι (όχι μόνο στα τμήματα που
υπερβαίνουν τα 26-27 παιδια)
·
Μείωση του αριθμού των μαθητών (- 3) εκεί όπου υπάρχουν διαγνώσεις από κρατικό
διαγνωστικό φορέα.
Μείωση του αριθμού των μαθητών (- 3) εκεί όπου υπάρχουν διαγνώσεις από κρατικό
διαγνωστικό φορέα.
·
Άμεση ανάγκη πρόσληψης των εκπαιδευτικών
της «παράλληλης στήριξης» και των τμημάτων ένταξης.
Άμεση ανάγκη πρόσληψης των εκπαιδευτικών
της «παράλληλης στήριξης» και των τμημάτων ένταξης.
·
Κάλυψη όλων των ειδικοτήτων των
εκπαιδευτικών για να ξεκινήσει η λειτουργία του ολοήμερου σχολείου.
Κάλυψη όλων των ειδικοτήτων των
εκπαιδευτικών για να ξεκινήσει η λειτουργία του ολοήμερου σχολείου.
·
Κάλυψη των ειδικών σχολείων με το
απαραίτητο ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
Κάλυψη των ειδικών σχολείων με το
απαραίτητο ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
·
Εύρεση χώρων για τη στέγαση των μαθητών
(κτηριακό πρόβλημα) με ίδρυση νέων σχολείων και νηπιαγωγείων.
Εύρεση χώρων για τη στέγαση των μαθητών
(κτηριακό πρόβλημα) με ίδρυση νέων σχολείων και νηπιαγωγείων.
·
Αντισεισμικός έλεγχος όλων των σχολικών
κτηρίων.
Αντισεισμικός έλεγχος όλων των σχολικών
κτηρίων.
· Ανανέωση
των συμβάσεων των καθαριστριών /-ών των σχολείων.
των συμβάσεων των καθαριστριών /-ών των σχολείων.
·
Γενναία χρηματοδότηση των σχολικών
επιτροπών και έκτακτη οικονομική επιχορήγηση κάθε σχολικής μονάδας.
Γενναία χρηματοδότηση των σχολικών
επιτροπών και έκτακτη οικονομική επιχορήγηση κάθε σχολικής μονάδας.
·
Εξασφάλιση της παροχής ενός γεύματος σε
κάθε παιδί με ευθύνη της πολιτείας και χωρίς την είσοδο χορηγών- ιδιωτικών
εταιρειών στα σχολεία.
Εξασφάλιση της παροχής ενός γεύματος σε
κάθε παιδί με ευθύνη της πολιτείας και χωρίς την είσοδο χορηγών- ιδιωτικών
εταιρειών στα σχολεία.
·
Ούτε ενα ευρώ από την τσέπη γονιών και
εκπ/κών για τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου.
Ούτε ενα ευρώ από την τσέπη γονιών και
εκπ/κών για τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΤΟΥΣ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤ0 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 1:30 ΜΜ.
ΤΟ Δ.Σ. ΚΗΡΥΣΣΕΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΩΡΑ
ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ |
ΔΑΣΚΑΛΟΙ-ΓΟΝΕΙΣ ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ