ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ν’ ανοίξουν όλες οι δομές της Ειδικής
Αγωγής, με το απαραίτητο προσωπικό.
Αγωγής, με το απαραίτητο προσωπικό.
Καλούμε σε συμμετοχή στην κινητοποίηση ΤΕΤΑΡΤΗ 7/10,
18:00 μ.μ. στη Βουλή.
18:00 μ.μ. στη Βουλή.
Εργαζόμενε στην ειδική αγωγή κι εκπαίδευση, γονιέ,
μαθητή,
μαθητή,
Η σχολική χρονιά ξεκίνησε με τεράστια προβλήματα και στο χώρο
της Ειδικής Αγωγής.
της Ειδικής Αγωγής.
Δεκάδες ειδικά σχολεία
είναι κλειστά ή υπολειτουργούν. Τα κονδύλια για διορισμούς αναπληρωτών, είναι
μειωμένα σε σχέση με πέρυσι και θα γίνουν αποκλειστικά από προγράμματα ΕΣΠΑ. Έτσι
θα «ξεφορτωθεί» ο κρατικός προϋπολογισμός από το βάρος δαπανών μισθοδοσίας,
προκειμένου να προκύψουν τα «ματωμένα» «πρωτογενή πλεονάσματα» που
θ΄αξιοποιηθούν για την «επανεκκίνηση της οικονομίας» και την έξοδο από την
κρίση προς όφελος του κεφαλαίου.
είναι κλειστά ή υπολειτουργούν. Τα κονδύλια για διορισμούς αναπληρωτών, είναι
μειωμένα σε σχέση με πέρυσι και θα γίνουν αποκλειστικά από προγράμματα ΕΣΠΑ. Έτσι
θα «ξεφορτωθεί» ο κρατικός προϋπολογισμός από το βάρος δαπανών μισθοδοσίας,
προκειμένου να προκύψουν τα «ματωμένα» «πρωτογενή πλεονάσματα» που
θ΄αξιοποιηθούν για την «επανεκκίνηση της οικονομίας» και την έξοδο από την
κρίση προς όφελος του κεφαλαίου.
Οι αιώνια περιπλανώμενοι, με εργασιακές σχέσεις-λάστιχο χωρίς δικαιώματα αναπληρωτές της
ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης δεν ξέρουν πότε και εάν θα εργαστούν φέτος στις
δομές της. Παιδιά που δικαιούνται παράλληλη στήριξη – με βάση και τα περσινά
δεδομένα – υπάρχει πιθανότητα να γνωρίσουν το δάσκαλό τους … κατά το Πάσχα.
ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης δεν ξέρουν πότε και εάν θα εργαστούν φέτος στις
δομές της. Παιδιά που δικαιούνται παράλληλη στήριξη – με βάση και τα περσινά
δεδομένα – υπάρχει πιθανότητα να γνωρίσουν το δάσκαλό τους … κατά το Πάσχα.
Το ψηφισμένο 3ο μνημόνιο, ο προγραμματικός
μπούσουλας της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μας λέει ότι η βαρβαρότητα τους δεν
έχει τέλος. Έτσι, στο άρθρο 2 του μνημονίου προβλέπεται «ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ». Αλήθεια από πού
περισσεύουν και θα κόψουν;;
μπούσουλας της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μας λέει ότι η βαρβαρότητα τους δεν
έχει τέλος. Έτσι, στο άρθρο 2 του μνημονίου προβλέπεται «ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ». Αλήθεια από πού
περισσεύουν και θα κόψουν;;
Χτύπησε το κουδούνι και η πλειοψηφία των ειδικών σχολείων
αδυνατεί να υποδεχτεί τους μαθητές. Τα κενά, όχι με βάση τις πραγματικές
ανάγκες που υπάρχουν αλλά με τις προηγούμενες
χρονιές, είναι 1.657, οι
πιστώσεις του ΕΣΠΑ μειωμένες και με βάση τις δηλώσεις του Υπουργού οι
αναπληρωτές θα ξεκινήσουν από τη β’ φάση και βλέπουμε.
αδυνατεί να υποδεχτεί τους μαθητές. Τα κενά, όχι με βάση τις πραγματικές
ανάγκες που υπάρχουν αλλά με τις προηγούμενες
χρονιές, είναι 1.657, οι
πιστώσεις του ΕΣΠΑ μειωμένες και με βάση τις δηλώσεις του Υπουργού οι
αναπληρωτές θα ξεκινήσουν από τη β’ φάση και βλέπουμε.
H μόρφωση, η
ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας, η κοινωνική και παραγωγική ένταξη, παρά
τις φυσικές και σωματικές δυσκολίες που προσθέτει η αναπηρία, δεν είναι
πολυτέλεια αλλά δικαίωμα του κάθε ανθρώπου.
ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας, η κοινωνική και παραγωγική ένταξη, παρά
τις φυσικές και σωματικές δυσκολίες που προσθέτει η αναπηρία, δεν είναι
πολυτέλεια αλλά δικαίωμα του κάθε ανθρώπου.
·
Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν,
αναβαθμισμένη Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση.
Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν,
αναβαθμισμένη Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση.
·
Άμεση,
γενναία χρηματοδότηση της Ειδικής Αγωγής κι Εκπαίδευσης από τον κρατικό
προϋπολογισμό.
Άμεση,
γενναία χρηματοδότηση της Ειδικής Αγωγής κι Εκπαίδευσης από τον κρατικό
προϋπολογισμό.
· Μονιμοποίηση εδώ και τώρα όλων των εργαζομένων (εκπαιδευτικού, ειδικού
εκπαιδευτικού, βοηθητικού εκπαιδευτικού και τεχνικού προσωπικού) στην Ειδική
Αγωγή, χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Μαζικές προσλήψεις μόνιμου ειδικευμένου
προσωπικού.
εκπαιδευτικού, βοηθητικού εκπαιδευτικού και τεχνικού προσωπικού) στην Ειδική
Αγωγή, χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Μαζικές προσλήψεις μόνιμου ειδικευμένου
προσωπικού.
·
Αποκλειστικά δημόσιο, δωρεάν και ασφαλές σύστημα
μεταφοράς των μαθητών στα σχολεία τους, με ευθύνη του υπουργείου Παιδείας, με
την αναγκαία χρηματοδότηση.
Αποκλειστικά δημόσιο, δωρεάν και ασφαλές σύστημα
μεταφοράς των μαθητών στα σχολεία τους, με ευθύνη του υπουργείου Παιδείας, με
την αναγκαία χρηματοδότηση.
·
Να απαγορευτεί η επιχειρηματική δράση στο χώρο της
Ειδικής Αγωγής κι Εκπαίδευσης, της πρώιμης διάγνωσης και παρέμβασης και της
αποκατάστασης των παιδιών με αναπηρίες.
Να απαγορευτεί η επιχειρηματική δράση στο χώρο της
Ειδικής Αγωγής κι Εκπαίδευσης, της πρώιμης διάγνωσης και παρέμβασης και της
αποκατάστασης των παιδιών με αναπηρίες.
· Ούτε ένα παιδί με
αναπηρία στο σπίτι του ή σε σχολείο που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις
ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες του.
αναπηρία στο σπίτι του ή σε σχολείο που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις
ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες του.
· Βελτίωση της
υλικοτεχνικής υποδομής των υπάρχουσων δομών Ειδικής Αγωγής ώστε ν’
ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών και ίδρυση νέων ΣΜΕΑΕ.
υλικοτεχνικής υποδομής των υπάρχουσων δομών Ειδικής Αγωγής ώστε ν’
ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών και ίδρυση νέων ΣΜΕΑΕ.
Παίρνουμε
την υπόθεση της πάλης στα χέρια μας κόντρα σε παλιά και νέα μνημόνια!
την υπόθεση της πάλης στα χέρια μας κόντρα σε παλιά και νέα μνημόνια!
Κάνουμε
υπόθεση δική μας το μέλλον που θα ‘χουν τα παιδιά μας!
υπόθεση δική μας το μέλλον που θα ‘χουν τα παιδιά μας!