Οι
υποχρεωτικές μετατάξεις, που πραγματοποιήθηκαν το 2013 και μετά, έγιναν από τη
συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ με το
“πιστόλι στον κρόταφο” χιλιάδων εκπαιδευτικών, που υπηρετούσαν στη
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση παραβιάζοντας ακόμα και τους υπάρχοντες νόμους, αφού
είναι γνωστό ότι προηγούνται οι μεταθέσεις και στην πορεία εξετάζονται οι
αιτήσεις για μετάταξη, με βάση τα κενά που απομένουν.
υποχρεωτικές μετατάξεις, που πραγματοποιήθηκαν το 2013 και μετά, έγιναν από τη
συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ με το
“πιστόλι στον κρόταφο” χιλιάδων εκπαιδευτικών, που υπηρετούσαν στη
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση παραβιάζοντας ακόμα και τους υπάρχοντες νόμους, αφού
είναι γνωστό ότι προηγούνται οι μεταθέσεις και στην πορεία εξετάζονται οι
αιτήσεις για μετάταξη, με βάση τα κενά που απομένουν.
Έγιναν
συνεπώς και σε βάρος συναδέλφων των ειδικοτήτων που υπηρετούσαν μέχρι εκείνη τη
στιγμή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και που στερήθηκαν οργανικές που
δικαιούνταν, και επιπλέον το δικαίωμα της μετάθεσης για τις ίδιες θέσεις, ενώ
είχαν, σε αρκετές περιπτώσεις, πολύ περισσότερα μόρια από όσους μετατάχθηκαν.
Έτσι κάποιοι βρέθηκαν όχι μόνο χωρίς το δικαίωμα μετάθεσης, αλλά ούτε καν
απόσπασης στον τόπο συμφερόντων τους.
συνεπώς και σε βάρος συναδέλφων των ειδικοτήτων που υπηρετούσαν μέχρι εκείνη τη
στιγμή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και που στερήθηκαν οργανικές που
δικαιούνταν, και επιπλέον το δικαίωμα της μετάθεσης για τις ίδιες θέσεις, ενώ
είχαν, σε αρκετές περιπτώσεις, πολύ περισσότερα μόρια από όσους μετατάχθηκαν.
Έτσι κάποιοι βρέθηκαν όχι μόνο χωρίς το δικαίωμα μετάθεσης, αλλά ούτε καν
απόσπασης στον τόπο συμφερόντων τους.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, οι
οργανικές που εξαγγέλθηκαν για τους μεταταγμένους συναδέλφους αποδείχθηκαν
απάτη.
οργανικές που εξαγγέλθηκαν για τους μεταταγμένους συναδέλφους αποδείχθηκαν
απάτη.
Το πρόβλημα
με την απουσία κενών-οργανικών θέσεων δεν προέκυψε αποκλειστικά από τις
μετατάξεις του 2013. Το πρόβλημα ξεκινά από τις χιλιάδες συμπτύξεις-συγχωνεύσεις
σχολείων, τα πολυπληθή τμήματα, την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών της
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, την κινητικότητα-διαθεσιμότητα.
με την απουσία κενών-οργανικών θέσεων δεν προέκυψε αποκλειστικά από τις
μετατάξεις του 2013. Το πρόβλημα ξεκινά από τις χιλιάδες συμπτύξεις-συγχωνεύσεις
σχολείων, τα πολυπληθή τμήματα, την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών της
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, την κινητικότητα-διαθεσιμότητα.
Μέτρα που
παραμένουν και σήμερα, καθώς και η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, απέρριψε τα δίκαια
αιτήματα για επαναλειτουργία των σχολείων που έκλεισαν, για επαναφορά του
ωραρίου, για μείωση του αριθμού των παιδιών στην τάξη. Κι’ αυτό γιατί κινείται
στην ίδια κατεύθυνση με την προηγούμενη, πιστή στις δεσμεύσεις προς την ΕΕ και
τους δανειστές, προωθώντας την κινητικότητα, που συνδέεται με την
ανατροπή των εργασιακών σχέσεων και την εξοικονόμηση οικονομικών πόρων, κυρίως
από το λεγόμενο «μη μισθολογικό κόστος».
παραμένουν και σήμερα, καθώς και η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, απέρριψε τα δίκαια
αιτήματα για επαναλειτουργία των σχολείων που έκλεισαν, για επαναφορά του
ωραρίου, για μείωση του αριθμού των παιδιών στην τάξη. Κι’ αυτό γιατί κινείται
στην ίδια κατεύθυνση με την προηγούμενη, πιστή στις δεσμεύσεις προς την ΕΕ και
τους δανειστές, προωθώντας την κινητικότητα, που συνδέεται με την
ανατροπή των εργασιακών σχέσεων και την εξοικονόμηση οικονομικών πόρων, κυρίως
από το λεγόμενο «μη μισθολογικό κόστος».
Σήμερα από το Υπουργείο Παιδείας δίνονται στη δημοσιότητα
διάφορες αντιφατικές και αποσπασματικές τοποθετήσεις, ιδέες και προτάσεις, είτε
του Υπουργού, είτε διαφόρων στελεχών του Υπουργείου και επιτροπών που έχουν συσταθεί στα πλαίσια του «διαλόγου
για την Παιδεία», ενώ οι μεταταγμένοι στην Πρωτοβάθμια Εκπ/σης των ειδικοτήτων
Γερμανικών, Γαλλικών, Καλλιτεχνικών, Θεατρικής Αγωγής και Πληροφορικής
περιμένουν ακόμα τη σύσταση των οργανικών τους θέσεων.
διάφορες αντιφατικές και αποσπασματικές τοποθετήσεις, ιδέες και προτάσεις, είτε
του Υπουργού, είτε διαφόρων στελεχών του Υπουργείου και επιτροπών που έχουν συσταθεί στα πλαίσια του «διαλόγου
για την Παιδεία», ενώ οι μεταταγμένοι στην Πρωτοβάθμια Εκπ/σης των ειδικοτήτων
Γερμανικών, Γαλλικών, Καλλιτεχνικών, Θεατρικής Αγωγής και Πληροφορικής
περιμένουν ακόμα τη σύσταση των οργανικών τους θέσεων.
Έτσι ο Υπουργός στις 4-1-16 σε ερώτηση βουλευτών για τις
«νέες» ειδικότητες στην Πρωτοβάθμια μια “ανακαλύπτει” ότι είχαν συσταθεί από το
2013 κάποιες οργανικές θέσεις για αυτούς τους κλάδους και διαπιστώνει ότι “Η
… διαδικασία δεν ολοκληρώθηκε”. Ενημερώνει επίσης ότι το Δεκέμβριο 2015
“δόθηκε η δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση οριστικής τοποθέτησης, οι
εκπαιδευτικοί που τοποθετήθηκαν σε προσωρινές θέσεις”. Και τίποτε άλλο!
«νέες» ειδικότητες στην Πρωτοβάθμια μια “ανακαλύπτει” ότι είχαν συσταθεί από το
2013 κάποιες οργανικές θέσεις για αυτούς τους κλάδους και διαπιστώνει ότι “Η
… διαδικασία δεν ολοκληρώθηκε”. Ενημερώνει επίσης ότι το Δεκέμβριο 2015
“δόθηκε η δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση οριστικής τοποθέτησης, οι
εκπαιδευτικοί που τοποθετήθηκαν σε προσωρινές θέσεις”. Και τίποτε άλλο!
Στις 29-1-16 σε άλλη απάντηση προς
βουλευτή, ο Υπουργός δηλώνει:
βουλευτή, ο Υπουργός δηλώνει:
Α.
Στο πλαίσιο εξεύρεσης λύσης για το θέμα των υποχρεωτικών μετατάξεων,
υποβλήθηκαν και υποβάλλονται διάφορες προτάσεις από τους ενδιαφερόμενους
φορείς, τους Συλλόγους των εκπαιδευτικών και τις Ομοσπονδίες τους.
Στο πλαίσιο εξεύρεσης λύσης για το θέμα των υποχρεωτικών μετατάξεων,
υποβλήθηκαν και υποβάλλονται διάφορες προτάσεις από τους ενδιαφερόμενους
φορείς, τους Συλλόγους των εκπαιδευτικών και τις Ομοσπονδίες τους.
Β.
Όλες οι προτάσεις είναι υπό εξέταση στην κατεύθυνση να βρεθεί μια δίκαιη, ορθή
και ωφέλιμη λύση, στο πλαίσιο της νομιμότητας.”
Όλες οι προτάσεις είναι υπό εξέταση στην κατεύθυνση να βρεθεί μια δίκαιη, ορθή
και ωφέλιμη λύση, στο πλαίσιο της νομιμότητας.”
Όμως οι ιδέες για την “δίκαιη, ορθή και ωφέλιμη” (για
ποιον άραγε;) λύση έχουν θορυβήσει ιδιαίτερα τους συναδέλφους μας, όπως π.χ.
τους εκπαιδευτικούς Γαλλικών και Γερμανικών, καθώς προτείνεται η διδασκαλία της
Β’ Ξένης Γλώσσας για μια (1) μόνο ώρα την εβδομάδα σε όλες τις βαθμίδες
εκπαίδευσης.
ποιον άραγε;) λύση έχουν θορυβήσει ιδιαίτερα τους συναδέλφους μας, όπως π.χ.
τους εκπαιδευτικούς Γαλλικών και Γερμανικών, καθώς προτείνεται η διδασκαλία της
Β’ Ξένης Γλώσσας για μια (1) μόνο ώρα την εβδομάδα σε όλες τις βαθμίδες
εκπαίδευσης.
Ως
προς το “πλαίσιο νομιμότητας” που αναζητεί το Υπουργείο, τα πράγματα είναι πολύ
πιο επικίνδυνα γιατί αφορά όλους τους κλάδους της Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, διότι στην Επιτροπή Υπηρεσιακών Μεταβολών του Υπ.
Παιδείας – στην οποία συμμετέχουν ο Πρόεδρος και ο Γενικός Γραμματέας της ΔΟΕ,
δύο μέλη του ΔΣ της ΟΛΜΕ, αιρετό μέλος του ΚΥΣΠΕ – συζητήθηκε το πλαίσιο των
δέκα προτάσεων της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας. Μεταξύ αυτών:
προς το “πλαίσιο νομιμότητας” που αναζητεί το Υπουργείο, τα πράγματα είναι πολύ
πιο επικίνδυνα γιατί αφορά όλους τους κλάδους της Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, διότι στην Επιτροπή Υπηρεσιακών Μεταβολών του Υπ.
Παιδείας – στην οποία συμμετέχουν ο Πρόεδρος και ο Γενικός Γραμματέας της ΔΟΕ,
δύο μέλη του ΔΣ της ΟΛΜΕ, αιρετό μέλος του ΚΥΣΠΕ – συζητήθηκε το πλαίσιο των
δέκα προτάσεων της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας. Μεταξύ αυτών:
“1. Στο άρθρο 103 του συντάγματος ορίζεται μεταξύ άλλων
ότι: «…Κανένας δεν μπορεί να διοριστεί υπάλληλος σε οργανική θέση που δεν είναι
νομοθετημένη…. Οι δημόσιοι υπάλληλοι που κατέχουν οργανικές θέσεις είναι
μόνιμοι εφόσον αυτές οι θέσεις υπάρχουν. Επομένως θα πρέπει οι οργανικές
θέσεις να είναι νομοθετημένες και να υπάρχουν, δηλ. να έχουν συσταθεί. Επιθυμία
της Πολιτική Ηγεσίας ΠΗ είναι να γίνει η διάκριση ανάμεσα στην οργανική θέση
(συστημένη με Υπουργική απόφαση ανά κλάδο και περιοχή μετάθεσης) και την
Οργανική (οριστική) τοποθέτηση (η οποία
θα πρέπει να αλλάξει όνομα για να μην υπάρχει σύγχυση με πράξη των
ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ).
ότι: «…Κανένας δεν μπορεί να διοριστεί υπάλληλος σε οργανική θέση που δεν είναι
νομοθετημένη…. Οι δημόσιοι υπάλληλοι που κατέχουν οργανικές θέσεις είναι
μόνιμοι εφόσον αυτές οι θέσεις υπάρχουν. Επομένως θα πρέπει οι οργανικές
θέσεις να είναι νομοθετημένες και να υπάρχουν, δηλ. να έχουν συσταθεί. Επιθυμία
της Πολιτική Ηγεσίας ΠΗ είναι να γίνει η διάκριση ανάμεσα στην οργανική θέση
(συστημένη με Υπουργική απόφαση ανά κλάδο και περιοχή μετάθεσης) και την
Οργανική (οριστική) τοποθέτηση (η οποία
θα πρέπει να αλλάξει όνομα για να μην υπάρχει σύγχυση με πράξη των
ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ).
2. Η οργανική θέση θα υφίσταται στην
περιοχή μετάθεσης ενώ η οργανική (οριστική) τοποθέτηση θα πραγματοποιείται σε
ένα σχολείο με 12-23 ώρες και όπου αυτό δεν είναι εφικτό σε σχολικές μονάδες
της ίδιας ομάδας σχολείων. Η αναφορά σε ώρες οργανικής τοποθέτησης να γίνεται
σύμφωνα με τις Α΄ αναθέσεις μαθημάτων.”
περιοχή μετάθεσης ενώ η οργανική (οριστική) τοποθέτηση θα πραγματοποιείται σε
ένα σχολείο με 12-23 ώρες και όπου αυτό δεν είναι εφικτό σε σχολικές μονάδες
της ίδιας ομάδας σχολείων. Η αναφορά σε ώρες οργανικής τοποθέτησης να γίνεται
σύμφωνα με τις Α΄ αναθέσεις μαθημάτων.”
Δηλαδή
οι συνάδελφοι που το 2013 μετατάχθηκαν υποχρεωτικά από τη Δευτεροβάθμια
Εκπαίδευση στην Πρωτοβάθμια θα παύσουν να είναι μόνιμοι; Τί εργασιακή σχέση θα
έχουν;
οι συνάδελφοι που το 2013 μετατάχθηκαν υποχρεωτικά από τη Δευτεροβάθμια
Εκπαίδευση στην Πρωτοβάθμια θα παύσουν να είναι μόνιμοι; Τί εργασιακή σχέση θα
έχουν;
Και αν μειωθούν ακόμα περισσότερο οι ώρες
διδασκαλίας ενός μαθήματος, αυξηθεί το ωράριο διδασκαλίας του εκπαιδευτικού,
μεγαλώσει ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα, συγχωνευτούν κάποια σχολεία ακόμα …
μάλλον θα περισσέψουν και θα καταργηθούν κάποιες οργανικές θέσεις, θα
περισσέψουν και οι εκπαιδευτικοί που τις κατέχουν, θα γίνουν και υποχρεωτικές
μεταθέσεις, μπορεί να γίνουμε και αναπληρωτές ΕΣΠΑ, ωφελούμενοι, Voucher … και θα ήμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα!
διδασκαλίας ενός μαθήματος, αυξηθεί το ωράριο διδασκαλίας του εκπαιδευτικού,
μεγαλώσει ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα, συγχωνευτούν κάποια σχολεία ακόμα …
μάλλον θα περισσέψουν και θα καταργηθούν κάποιες οργανικές θέσεις, θα
περισσέψουν και οι εκπαιδευτικοί που τις κατέχουν, θα γίνουν και υποχρεωτικές
μεταθέσεις, μπορεί να γίνουμε και αναπληρωτές ΕΣΠΑ, ωφελούμενοι, Voucher … και θα ήμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα!
Συνάδελφοι, ως Δ.Σ σας καλούμε να
βγάλετε τα αναγκαία συμπεράσματα για τη στάση της συγκυβέρνησης και για τη
στάση της πλειοψηφίας της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ που συμμετέχουν στο διάλογο-απάτη,
πάνω στον οποίο ευδοκιμούν βολικές για το σύστημα και χρήσιμες προτάσεις πλήρως
εναρμονισμένες με τις κατευθύνσεις της ΕΕ και του ΟΟΣΑ που θα βάλουν ταφόπλακα
στα ήδη ρημαγμένα σχολεία, στις ήδη σακατεμένες εργασιακές σχέσεις.
βγάλετε τα αναγκαία συμπεράσματα για τη στάση της συγκυβέρνησης και για τη
στάση της πλειοψηφίας της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ που συμμετέχουν στο διάλογο-απάτη,
πάνω στον οποίο ευδοκιμούν βολικές για το σύστημα και χρήσιμες προτάσεις πλήρως
εναρμονισμένες με τις κατευθύνσεις της ΕΕ και του ΟΟΣΑ που θα βάλουν ταφόπλακα
στα ήδη ρημαγμένα σχολεία, στις ήδη σακατεμένες εργασιακές σχέσεις.
Το επόμενο διάστημα
όλοι οι συνάδελφοι θα πρέπει να βάλουμε στο στόχαστρο τον πραγματικό ένοχο, και
να οργανώσουμε τον αγώνα για την ανατροπή αυτης της πολιτικής μέσα από τα
σωματεία μας.
όλοι οι συνάδελφοι θα πρέπει να βάλουμε στο στόχαστρο τον πραγματικό ένοχο, και
να οργανώσουμε τον αγώνα για την ανατροπή αυτης της πολιτικής μέσα από τα
σωματεία μας.
Στη βάση αυτή, προτείνουμε
και απαιτούμε:
και απαιτούμε:
1.
Να
δοθεί η δυνατότητα να γυρίσουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε όσους
συναδέλφους πήραν μετάταξη (σε εκπαιδευτικές ή διοικητικές θέσεις) και το
επιθυμούν.
Να
δοθεί η δυνατότητα να γυρίσουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε όσους
συναδέλφους πήραν μετάταξη (σε εκπαιδευτικές ή διοικητικές θέσεις) και το
επιθυμούν.
2.
Ενιαία
μοριοδότηση (ανά μεταθετική περιοχή) όσων (μεταταγμένων)
επιθυμούν να μείνουν στην ΠΕ και όσων υπέβαλλαν αίτηση μετάθεσης το 2013 και το 2014.
Να συμπεριληφθούν και όσοι έκαναν αίτηση μετάταξης το 2013, αλλά αυτή
απορρίφθηκε. Έλεγχος μορίων και σύνταξη πινάκων (ανά μεταθετική περιοχή) με
βάση τα μόριά τους. Στις περιπτώσεις που κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί ότι
υπάρχουν μεταταγμένοι που έχουν δηλώσει ψευδή στοιχεία να ακυρωθεί αυτόματα η
μετάταξη.
Ενιαία
μοριοδότηση (ανά μεταθετική περιοχή) όσων (μεταταγμένων)
επιθυμούν να μείνουν στην ΠΕ και όσων υπέβαλλαν αίτηση μετάθεσης το 2013 και το 2014.
Να συμπεριληφθούν και όσοι έκαναν αίτηση μετάταξης το 2013, αλλά αυτή
απορρίφθηκε. Έλεγχος μορίων και σύνταξη πινάκων (ανά μεταθετική περιοχή) με
βάση τα μόριά τους. Στις περιπτώσεις που κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί ότι
υπάρχουν μεταταγμένοι που έχουν δηλώσει ψευδή στοιχεία να ακυρωθεί αυτόματα η
μετάταξη.
3.
Μετά
τον έλεγχο των μορίων τους και τη σύσταση ενιαίων πινάκων να δοθεί οργανική
στους μεταταγμένους για τις μη
προϋπάρχουσες ειδικότητες στην ΠΕ (ΠΕ05 Γαλλικών, ΠΕ07 Γερμανικών, ΠΕ08
Καλλιτεχνικών, ΠΕ19-20 Πληροφορικής και ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών).
Μετά
τον έλεγχο των μορίων τους και τη σύσταση ενιαίων πινάκων να δοθεί οργανική
στους μεταταγμένους για τις μη
προϋπάρχουσες ειδικότητες στην ΠΕ (ΠΕ05 Γαλλικών, ΠΕ07 Γερμανικών, ΠΕ08
Καλλιτεχνικών, ΠΕ19-20 Πληροφορικής και ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών).
4.
Για
τις προϋπάρχουσες στην ΠΕ ειδικότητες (ΠΕ06 Αγγλικών, ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής και
ΠΕ16 Μουσικής) να πάρουν μετάθεση αναδρομικά και όσοι συνάδελφοι
της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης είχαν κάνει αίτηση το 2013 και το 2014 και είχαν περισσότερα
μόρια από το τελευταίο συνάδελφο που πήρε μετάταξη (πάντα για την ίδια
μεταθετική περιοχή). Η τοποθέτηση στις οργανικές για τις προϋπάρχουσες ειδικότητες (μεταταγμένοι
και αναδρομικής μετάθεσης) να γίνει με βάση τα μόρια. Όσοι επιθυμούν, να
διατεθούν και στο οικείο ΠΥΣΔΕ της περιοχής (π.χ. από το ΠΥΣΠΕ Β’ Αθήνας στο
ΠΥΣΔΕ Β’ Αθήνας).
Για
τις προϋπάρχουσες στην ΠΕ ειδικότητες (ΠΕ06 Αγγλικών, ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής και
ΠΕ16 Μουσικής) να πάρουν μετάθεση αναδρομικά και όσοι συνάδελφοι
της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης είχαν κάνει αίτηση το 2013 και το 2014 και είχαν περισσότερα
μόρια από το τελευταίο συνάδελφο που πήρε μετάταξη (πάντα για την ίδια
μεταθετική περιοχή). Η τοποθέτηση στις οργανικές για τις προϋπάρχουσες ειδικότητες (μεταταγμένοι
και αναδρομικής μετάθεσης) να γίνει με βάση τα μόρια. Όσοι επιθυμούν, να
διατεθούν και στο οικείο ΠΥΣΔΕ της περιοχής (π.χ. από το ΠΥΣΠΕ Β’ Αθήνας στο
ΠΥΣΔΕ Β’ Αθήνας).
5.
Επαναφορά
του ωραρίου των εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια και ταυτόχρονα εξίσωση του
ωραρίου της Πρωτοβάθμιας με το ωράριο της Δευτεροβάθμιας. Μείωση του αριθμού
των μαθητών ανά τμήμα στους 15 το πολύ για νηπιαγωγεία – Α, Β δημοτικού και
στους 20 για υπόλοιπες τάξεις δημοτικού και γυμνάσια – λύκεια. Να επανιδρυθούν
τα σχολεία που καταργήθηκαν ή συγχωνεύθηκαν.
Επαναφορά
του ωραρίου των εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια και ταυτόχρονα εξίσωση του
ωραρίου της Πρωτοβάθμιας με το ωράριο της Δευτεροβάθμιας. Μείωση του αριθμού
των μαθητών ανά τμήμα στους 15 το πολύ για νηπιαγωγεία – Α, Β δημοτικού και
στους 20 για υπόλοιπες τάξεις δημοτικού και γυμνάσια – λύκεια. Να επανιδρυθούν
τα σχολεία που καταργήθηκαν ή συγχωνεύθηκαν.
6. Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί για την ικανοποίηση όλων των
σύγχρονων εκπαιδευτικών αναγκών. Απόδοση οργανικών θέσεων, κανένας
εκπαιδευτικός χωρίς οργανική θέση. Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους,
μονιμοποίηση των αναπληρωτών, χωρίς όρους και προϋποθέσεις
σύγχρονων εκπαιδευτικών αναγκών. Απόδοση οργανικών θέσεων, κανένας
εκπαιδευτικός χωρίς οργανική θέση. Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους,
μονιμοποίηση των αναπληρωτών, χωρίς όρους και προϋποθέσεις
7.
Να
καταργηθεί όλο το πλαίσιο της κινητικότητας και κάθε έννοια ελαστικοποίησης
στην εργασία των εκπαιδευτικών. Κατάργηση του Π.Δ. 48/28-2-2014 για τις
υποχρεωτικές μεταθέσεις υπεράριθμων εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Να
καταργηθεί όλο το πλαίσιο της κινητικότητας και κάθε έννοια ελαστικοποίησης
στην εργασία των εκπαιδευτικών. Κατάργηση του Π.Δ. 48/28-2-2014 για τις
υποχρεωτικές μεταθέσεις υπεράριθμων εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.