Η κυβέρνηση σχεδιάζει την επόμενη σχολική
χρονιά (2016 -2017) να προχωρήσει σε τεράστια περικοπή των συμβασιούχων
εκπαιδευτικών. Με βάση
την κατάσταση που διαμορφώνεται και με δεδομένο ότι η επίθεση, μας αφορά όλους.
χρονιά (2016 -2017) να προχωρήσει σε τεράστια περικοπή των συμβασιούχων
εκπαιδευτικών. Με βάση
την κατάσταση που διαμορφώνεται και με δεδομένο ότι η επίθεση, μας αφορά όλους.
Διεκδικούμε, όλοι μαζί, μέσα από τα σωματεία
μας τα παρακάτω κοινά αιτήματα:
μας τα παρακάτω κοινά αιτήματα:
·
Εξασφάλιση όλων των απαραίτητων κονδυλίων
από τον κρατικό προϋπολογισμό ώστε να καλυφθούν τα 27.000 βεβαιωμένα κενά με
την έναρξη της σχολικής χρονιάς, την 1η Σεπτέμβρη. Όλοι οι αναπληρωτές που
εργάστηκαν φέτος να επαναπροσληφθούν, από την 1η Σεπτέμβρη και σε μία μόνο φάση, ώστε να
μπορέσουν να ανοίξουν και να
λειτουργήσουν όλα τα σχολεία.
Εξασφάλιση όλων των απαραίτητων κονδυλίων
από τον κρατικό προϋπολογισμό ώστε να καλυφθούν τα 27.000 βεβαιωμένα κενά με
την έναρξη της σχολικής χρονιάς, την 1η Σεπτέμβρη. Όλοι οι αναπληρωτές που
εργάστηκαν φέτος να επαναπροσληφθούν, από την 1η Σεπτέμβρη και σε μία μόνο φάση, ώστε να
μπορέσουν να ανοίξουν και να
λειτουργήσουν όλα τα σχολεία.
·
Με την απόλυση των αναπληρωτών μέσα στον
Ιούνη, η κυβέρνηση να εξασφαλίσει για όλους τους αναπληρωτές, ένταξη στο ταμείο
ανεργίας χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
Με την απόλυση των αναπληρωτών μέσα στον
Ιούνη, η κυβέρνηση να εξασφαλίσει για όλους τους αναπληρωτές, ένταξη στο ταμείο
ανεργίας χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
·
Να μη γίνει καμιά μείωση μισθού αναπληρωτή
συναδέλφου. Ακώλυτη μισθολογική εξέλιξη, αναγνώριση όλης της Προϋπηρεσίας και των Επιστημονικών προσόντων (μεταπτυχιακά, διδακτορικά κ.τ.λ). Σταθερή
καταβολή του μισθού στο τέλος του μήνα.
Να μη γίνει καμιά μείωση μισθού αναπληρωτή
συναδέλφου. Ακώλυτη μισθολογική εξέλιξη, αναγνώριση όλης της Προϋπηρεσίας και των Επιστημονικών προσόντων (μεταπτυχιακά, διδακτορικά κ.τ.λ). Σταθερή
καταβολή του μισθού στο τέλος του μήνα.
·
Πλήρη δικαιώματα των αναπληρωτών
εκπαιδευτικών σε περίπτωση ασθένειας, αναγνώριση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
για όλη τη διάρκεια της αναρρωτικής μας άδειας, εξασφάλιση άδειας ανατροφής
τέκνων σε όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όπως ισχύει και στους
μόνιμους.
Πλήρη δικαιώματα των αναπληρωτών
εκπαιδευτικών σε περίπτωση ασθένειας, αναγνώριση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
για όλη τη διάρκεια της αναρρωτικής μας άδειας, εξασφάλιση άδειας ανατροφής
τέκνων σε όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όπως ισχύει και στους
μόνιμους.
·
Απόσυρση της Υπουργικής Απόφασης για το
Ολοήμερο. Να μην εφαρμοστούν οι αποφάσεις για περικοπές στα Τμήματα Ένταξης, τα
Νηπιαγωγεία και το Γυμνάσιο, οι περικοπές στα μαθήματα ειδικοτήτων.
Απόσυρση της Υπουργικής Απόφασης για το
Ολοήμερο. Να μην εφαρμοστούν οι αποφάσεις για περικοπές στα Τμήματα Ένταξης, τα
Νηπιαγωγεία και το Γυμνάσιο, οι περικοπές στα μαθήματα ειδικοτήτων.
·
Όλα τα μαθήματα των ειδικοτήτων στο
Δημοτικό (Φυσική Αγωγή, Μουσική, Πληροφορική, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Ξένες
Γλώσσες) να διδάσκονται μόνο από τις αντίστοιχες ειδικότητες.
Όλα τα μαθήματα των ειδικοτήτων στο
Δημοτικό (Φυσική Αγωγή, Μουσική, Πληροφορική, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Ξένες
Γλώσσες) να διδάσκονται μόνο από τις αντίστοιχες ειδικότητες.
·
Να εξασφαλιστεί η παράλληλη διδασκαλία της
δεύτερης ξένης γλώσσας σε όλα τα σχολεία, ώστε όλοι οι μαθητές να διδάσκονται
τη γλώσσα που επιλέξανε.
Να εξασφαλιστεί η παράλληλη διδασκαλία της
δεύτερης ξένης γλώσσας σε όλα τα σχολεία, ώστε όλοι οι μαθητές να διδάσκονται
τη γλώσσα που επιλέξανε.
·
Μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα, 15 για
τα νηπιαγωγεία, Α και Β τάξη και 20 στις υπόλοιπες.
Μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα, 15 για
τα νηπιαγωγεία, Α και Β τάξη και 20 στις υπόλοιπες.
·
Επαναφορά των υπευθύνων στα εργαστήρια στα
Γυμνάσια και τα Λύκεια.
Επαναφορά των υπευθύνων στα εργαστήρια στα
Γυμνάσια και τα Λύκεια.
·
Άμεση στήριξη των δομών Ειδικής Αγωγής. Να
λειτουργήσουν όλα τα αναγκαία Τμήματα Ένταξη. Στην παράλληλη στήριξη να υπάρχει
ένας εκπαιδευτικός ανά μαθητή που έχει ανάγκη ειδικής εκπαιδευτικής στήριξης.
Άμεση στήριξη των δομών Ειδικής Αγωγής. Να
λειτουργήσουν όλα τα αναγκαία Τμήματα Ένταξη. Στην παράλληλη στήριξη να υπάρχει
ένας εκπαιδευτικός ανά μαθητή που έχει ανάγκη ειδικής εκπαιδευτικής στήριξης.
·
Να μη μείνει κανένα παιδί, που κάνει αίτηση
η οικογένειά του, εκτός Ολοήμερου Δημοτικού και Νηπιαγωγείου. Να εγγράφουν όσα
Προνήπια κάνουν αίτηση στο Δημόσιο Νηπιαγωγείο.
Να μη μείνει κανένα παιδί, που κάνει αίτηση
η οικογένειά του, εκτός Ολοήμερου Δημοτικού και Νηπιαγωγείου. Να εγγράφουν όσα
Προνήπια κάνουν αίτηση στο Δημόσιο Νηπιαγωγείο.
Παλεύουμε για :
·
Μαζικούς Διορισμούς Μόνιμων εκπαιδευτικών
όλων των ειδικοτήτων για να καλυφθούν οι τεράστιες ανάγκες της Εκπαίδευσης.
Κάνεις δεν περισσεύει!!
Μαζικούς Διορισμούς Μόνιμων εκπαιδευτικών
όλων των ειδικοτήτων για να καλυφθούν οι τεράστιες ανάγκες της Εκπαίδευσης.
Κάνεις δεν περισσεύει!!
Το μέλλον
μας δεν πρέπει να είναι η ανασφάλεια και ελαστική εργασία!!
μας δεν πρέπει να είναι η ανασφάλεια και ελαστική εργασία!!