Blog

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΒΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ!

ΠΑΡΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕΤΡΑ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ! ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ! ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΑΘΗΤΗ! ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΕΠΕ – ΕΛΜΕ την ΤΡΙΤΗ 9 Μάρτη 13.00 στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής (Τσόχα 15) με 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας στα Ειδικά Σχολεία

ΤΙΜΑΜΕ ΤΗΝ 8Η ΜΑΡΤΗ, ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ – ΔΕΥΤΕΡΑ 8 ΜΑΡΤΗ 5.30 Μ.Μ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ Τιμάμε την ιστορική επέτειο της 8ης Μάρτη, Παγκόσμιας Μέρας των Γυναικών, η οποία καθιερώθηκε πριν από 111 χρόνια από τη Διεθνή Συνδιάσκεψη σοσιαλιστριών γυναικών. Το αγωνιστικό της μήνυμα φωτίζει στις σύγχρονες συνθήκες την κοινή μας πάλη για ισότιμα δικαιώματα ανδρών και γυναικών στην εργασία, στην οικογένεια, στην κοινωνική δράση. Χτίζουμε “ασπίδα προστασίας” απέναντι στη βία κάθε μορφής σε βάρος των γυναικών μέσα από την κοινή αγωνιστική μας δράση, τη συλλογικότητα, την αλληλεγγύη!

ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΟΥΤΕ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΟΥΤΕ…… ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ

Τα σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, η πιο ευαίσθητη δομή της εκπαίδευσης, με παιδιά που χρήζουν πολλαπλής φροντίδας, παραμένουν ανοιχτά και στις «κόκκινες» περιοχές.

Παρά τις αντιξοότητες, χωρίς καμία απολύτως στήριξη από την κυβέρνηση, το παιδαγωγικό έργο εκπαιδευτικών και ειδικού προσωπικού συνεχίζεται, μαζί με την ανησυχία για την υγεία και την ασφάλεια των παιδιών και τη δική τους .

Η εξοργιστική αδιαφορία του Υπουργείου Παιδείας όμως έχει αφήσει, παιδιά και εκπαιδευτικούς ανοχύρωτους, χωρίς προστασία, στο έλεος της εξέλιξης της πανδημίας εδώ και έναν ολόκληρο χρόνο, που οι εκπαιδευτικοί διεκδικούμε να μείνουν ανοιχτά αλλά και ασφαλή για όλους.

Στην περιοχή μας, στο Ειδικό Σχολείο Μεταμόρφωσης, δε φτάνει που δεν αραίωσαν τα τμήματα των μαθητών, δεν φτάνει που δεν επαρκεί το εκπαιδευτικό προσωπικό (εξαιτίας των αδειών που έχουν πάρει οι συνάδελφοι και δεν έχουν αντικατασταθεί), δε φτάνει που ως τώρα το διδακτικό προσωπικό δεν έχει προταχθεί για εμβολιασμό, από τον Νοέμβριο μήνα το σχολείο λειτουργεί χωρίς κεντρική θέρμανση.

Το αποτέλεσμα είναι μαθητές με κινητικές δυσκολίες, εκπαιδευτικοί και ειδικό βοηθητικό προσωπικό να είναι έρμαια μιας βλάβης που δεν επιδιορθώνεται, γιατί δεν είναι στη βούληση του ΓΣ και του ΔΣ του Χατζηπατέρειου ιδρύματος (Ιδιωτικό κέντρο αποκατάστασης αναπήρων) , στο κτήριο του οποίου στεγάζεται το Ειδικό σχολείο ούτε και στις προτεραιότητες της δημοτικής αρχής.

Οι υπεύθυνοι κρύβονται ο ένας πίσω από τον άλλο. Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι.

Καλούμε τη Διεύθυνση Β΄Αθήνας να προσλάβει επιπλέον ειδικό διδακτικό, επιστημονικό και βοηθητικό προσωπικό και να σταματήσει να μετακινεί συναδέλφους από τα τμήματα ένταξης των Γενικών Σχολείων στα Ειδικά για να καλύψουν τις άδειες ειδικού σκοπού ή τις ασθένειες .

Οι ευθύνες αφορούν τη δημοτική αρχή (Δήμαρχο, Αντιδήμαρχο Παιδείας, σχολική επιτροπή) που δεν έχει βρει λύση μέχρι τώρα, είτε να πιέσει για την επισκευή της βλάβης, είτε του ηλεκτρολογικού πίνακα, που δε «σηκώνει» περισσότερα από 4 θερμαντικά σώματα.

Οι ευθύνες βαραίνουν διαχρονικά τις εκάστοτε δημοτικές αρχές της Μεταμόρφωσης, την κυβέρνηση, το υπουργείο Παιδείας και την ΚΤΥΠ που δεν προνόησαν όλα αυτά τα χρόνια να στεγαστεί το Ειδικό Σχολείο Μεταμόρφωσης σε δικό του κτήριο.

Ο Σύλλογος μας «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ» από το 2013 διεκδικεί από τον δήμο Μεταμόρφωσης να στεγαστεί η συγκεκριμένη σχολική μονάδα σε ιδιόκτητο κτήριο ή να μεταφερθεί σε άλλο χώρο.

Το 2021 είναι απαράδεκτο μαθητές, και μάλιστα των Ειδικών Σχολείων, να μην μπορούν να κάνουν μάθημα ……. λόγω χαμηλών θερμοκρασιών. Αυτό που συμβαίνει είναι πολύ πίσω από τις σύγχρονες ανάγκες και δυνατότητες για αυτό διεκδικούμε ανθρώπινες συνθήκες για όλους, εκπαιδευτικούς και παιδιά.

Καλούμε τον Σύλλογο Διδασκόντων, που όλο αυτό το διάστημα έχουν κρατήσει όρθιο και ανοιχτό το Ειδικό Σχολείο Μεταμόρφωσης να διεκδικήσουν μέσα από το σωματείο μας τη λύση των προβλημάτων τους.

Το Δ.Σ παρέχει στους συναδέλφους πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη σε κάθε απόφασή τους για όποια μορφή ( στάσεις εργασίας, παραστάσεις διαμαρτυρίας… ) ώστε να λειτουργήσει το σχολείο μόνο αν έχουν εξασφαλιστεί οι αναγκαίες επισκευές.

Η υγεία και η ασφάλεια παιδιών και εργαζομένων παίζεται στα ζάρια!!! Απαιτούμε από τους υπεύθυνους να πάρουν μέτρα τώρα!!!

ΑΙΣΧΟΣ!! ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΔΙΑΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ!

Το Δ.Σ. του ΣΕΠΕ «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ» με οργή και αγανάκτηση πληροφορήθηκε την είδηση ότι οι 1.227 σχολικές μονάδες (185.000 μαθητές), που συμμετέχουν στο πρόγραμμα σχολικών γευμάτων, ενημερώθηκαν εντελώς αιφνιδιαστικά στις 26/2 πως από τη Δευτέρα 1 Μαρτίου σταματά η διανομή των γευμάτων στους μαθητές, με τη δικαιολογία ότι καθυστέρησε η έγκριση της νέας σύμβασης έργου από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Στην περιοχή μας δε φτάνει που οι μαθητές των σχολείων της Ν. Ιωνίας και της Μεταμόρφωσης οι οποίοι μετέχουν στο πρόγραμμα σίτισης, κάθε φορά που τα σχολεία είναι σε αναστολή λειτουργίας λόγω της πανδημίας, στερούνται των γευμάτων (ενώ ο σύλλογος μας έχει προτείνει λύσεις για τη συνέχιση της διανομής τους) τώρα θα τα στερηθούν και όποτε ανοίξουν τα σχολεία.

Το Δ.Σ. καταγγέλλει τα συναρμόδια Υπουργεία που δε φρόντισαν να κινηθούν έγκαιρα οι απαραίτητες διαδικασίες που θα εξασφάλιζαν την απρόσκοπτη συνέχεια του προγράμματος, με αποτέλεσμα να παραμένει άγνωστο πότε θα καταστεί δυνατή η επανεκκίνηση της διανομής.

Σε μια περίοδο που η οικονομική κρίση βαθαίνει, με την πανδημία που εξελίσσεται να επιταχύνει τη φτώχεια και την ανέχεια, η κυβέρνηση για άλλη μια φορά απέδειξε ποιες είναι οι προτεραιότητές της. Από τη μια……τροφοδοτεί τόσο καιρό με ζεστό χρήμα τους μεγαλοεπιχειρηματίες με «fast track» διαδικασίες, από την άλλη όμως…. καθυστερεί την οποιαδήποτε παροχή ανακούφισης της λαϊκής οικογένειας που τη θεωρεί κόστος. Αυτή η εξέλιξη αποτελεί ντροπή .

Μετά τα τάμπλετ που ακόμα περιμένουμε (δεν ήρθαν ποτέ!!!) και το 25% των μαθητών να μην έχει καμία πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση, η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζουν να δείχνουν το σκληρό ταξικό τους πρόσωπο, «κόβοντας» ένα πρόγραμμα που το εκπαιδευτικό κίνημα είχε καταφέρει με αγώνες να αποσπάσει.

Κατά τα άλλα αυτό που «μάρανε» το Υπουργείο Παιδείας είναι η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. Η μόνη έγνοια για την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας είναι να περάσουν μέσα στη δίνη της πανδημίας κάθε λογής αντιλαϊκό – αντιεκπαιδευτικό μέτρο ενώ την ίδια στιγμή αδιαφορούν για την υγεία και τη σίτιση των μαθητών.

Για την υγεία και την αξιοπρέπεια των μαθητών μας δεν κάνουμε εκπτώσεις.

Εδώ και τώρα να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να διασφαλιστούν τα σχολικά γεύματα.

Το Υπουργείο Παιδείας να πάρει απόφαση να επεκταθεί στο σύνολο του μαθητικού δυναμικού το μέτρο των σχολικών γευμάτων.

ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ Χαιρετίζουμε τους συναδέλφους που υπογράφουν μαζικά υπέρ της Απεργίας – Αποχής ενάντια στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση. Μπορούμε να τα καταφέρουμε και να ακυρώσουμε τα σχέδια της κυβέρνησης, συσπειρωμένοι στο σωματείο μας!

Ήδη η συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων της περιοχής ευθύνης του συλλόγου μας, με ομόφωνες ή με συντριπτική πλειοψηφία αποφάσεις έχουν δώσει αποστομωτική απάντηση στα σχέδια του ΥΠΑΙΘ, υπογράφοντας μαζικά τη δήλωση για απεργία – αποχή από την αξιολόγηση. 

Ακυρώνουμε τα σχέδιά τους και υπερασπιζόμαστε το δημόσιο σχολείο

ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΥΣΠΕΙΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΣ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ

ΓΙΑ ΤΟΝ «ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ» ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ!

Το Υπουργείο Παιδείας σε κατάσταση πανικού μπροστά στη μαζική κατάθεση υπογραφών από τους συναδέλφους στη δήλωση συμμετοχής για απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης και μετά τις τελευταίες δηλώσεις της υπουργού, ότι είναι ηθική υποχρέωση των εκπαιδευτικών απέναντι στους μαθητές να συμμετέχουν στην αξιολόγηση, προχώρησε ακόμα παραπέρα: Στην έκδοση νέας Υπουργικής Απόφασης με Φ.Ε.Κ. 491/9-2-2021 για τη «Σύνταξη Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας των σχολικών μονάδων» (σε υλοποίηση των όσων προβλέπονται από τον ν.4692/2021) εντός του σχολικού έτους 2020 – 2021.

Καταρχάς ηθική υποχρέωση του κάθε εκπαιδευτικού είναι η διασφάλιση της δημόσιας και δωρεάν Παιδείας, η υπεράσπιση των μορφωτικών αναγκών των μαθητών τους και των εργασιακών τους κατακτήσεων. Γι΄ αυτό και η απεργία, εκτός από δικαίωμα, είναι και καθήκον τους απέναντι στην αντεκπαιδευτική και αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης.

Σε ό,τι αφορά δε τον εσωτερικό κανονισμό η κυβέρνηση ανοίγει επικίνδυνους δρόμους. Έχει άλλες στοχεύσεις. Ο «εσωτερικός κανονισμός» δεν είναι απλά μια τυπική υποχρέωση και μόνο εσωτερικός δεν είναι, αφού:

• Θα συντάσσεται πλέον με την συμμετοχή και του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και του εκπροσώπου του οικείου Δήμου και του Διευθυντή και λίγο πιο κάτω ακολουθούν και οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς.

• Η έγκριση του κανονισμού θα αποφασίζεται από τον Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης αλλά και τον Συντονιστή/τρια Εκπαιδευτικού Έργου. Δηλαδή ο «εξωτερικός αξιολογητής» των σχολείων θα αποφασίζει και τον δήθεν εσωτερικό κανονισμό.

• Μάλιστα το Υπουργείο θεσπίζει και την Έκθεση αποτίμησης – ανατροφοδότηση (μας θυμίζει κάτι;) του εσωτερικού Κανονισμού ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

• Μια σειρά ζητήματα, που καθορίζονται από το γενικότερο νομοθετικό πλαίσιο και αποτελούν αντικείμενα απασχόλησης του Συλλόγου Διδασκόντων (π.χ. σχολικές εκδηλώσεις, δράσεις, πρωτοβουλίες, σχολικός εκφοβισμός), εντάσσονται στα πλαίσια του «εσωτερικού κανονισμού, υποβαθμίζοντας στην πράξη τον ρόλο του Συλλόγου Διδασκόντων.

• Ο κυρίαρχος ρόλος του συλλόγου διδασκόντων υποβαθμίζεται και σε ζητήματα αντιμετώπισης συμπεριφορών, με την ενίσχυση του ρόλου του Διευθυντή, του συμβούλου σχολικής ζωής, και του Συντονιστή του Εκπαιδευτικού Έργου στην κατεύθυνση της «κατασταλτικής» αντιμετώπισης των σχολικών παραπτωμάτων.

• Αντί το κράτος να φροντίσει την αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για τη σωστή συντήρηση των σχολικών κτιρίων, την κατασκευή νέων, σύγχρονων σχολικών μονάδων, φτάνει στο σημείο για να ενισχυθεί δήθεν το αίσθημα ευθύνης των μαθητών για την ποιότητα του σχολικού χώρου, να επιβαρύνει τους γονείς με το κόστος επιδιόρθωσης των «φθορών» που θα προκαλέσουν οι μαθητές (!!). Βρέθηκε, λοιπόν, ο ένοχος για τα κακά χάλια των σχολικών υποδομών.

• Το Υπουργείο Παιδείας δείχνει τέτοια εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς και στην παιδαγωγική τους πείρα που δίνει λεπτομερείς οδηγίες ακόμα και για το τι θα γίνει με αργοπορημένους μαθητές και σε τι χώρο θα παραμένουν!!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Είναι φανερό ότι ο «εσωτερικός κανονισμός», που μόνο εσωτερικός δεν είναι, σχετίζεται άμεσα με την «εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση». Στον θεματικό άξονα 9 (Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας), της Υπουργικής Απόφασης για Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση, αξιολογείται ο δείκτης: Διασφάλιση της εφαρμογής του σχολικού κανονισμού.

Κανείς δεν είναι ενάντια στη θέσπιση κανόνων ορθής λειτουργίας της σχολικής μονάδας, στα πλαίσια δημιουργίας κλίματος εμπιστοσύνης, αλληλεγγύης και σεβασμού ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας. Πολλά όμως από τα κοινωνικά και εκπαιδευτικά προβλήματα που ξεσπούν μέσα στο σχολείο έχουν την αιτία τους σε προβλήματα που γεννιούνται έξω από αυτό. Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, με συναίσθηση του παιδαγωγικού μας ρόλου, μέσα από τους συλλόγους διδασκόντων, χωρίς τυμπανοκρουσίες, αντιμετωπίζουμε καθημερινά απλά ή συνθετότερα προβλήματα.

Η στόχευση του Υπουργείου δεν είναι να επιλυθούν αυτά τα προβλήματα, ούτε να

στηριχθεί ο εκπαιδευτικός της τάξης. Βήμα – βήμα, πατώντας στους νόμους όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων δημιουργούν ένα σχολείο που χωρίς καμία στήριξη, χωρίς χρηματοδότηση, υποδομές και μόνιμο προσωπικό καλείται να λύσει ως «αυτόνομη» οικονομική – εκπαιδευτική μονάδα το σύνολο των προβλημάτων. Αν δεν τα καταφέρνει θα φταίει το ίδιο, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές. 

Απαιτούμε την άμεση απόσυρση του ΦΕΚ για τον δήθεν «εσωτερικό κανονισμό».

Κανένα σχολείο να μην προστρέξει στη σύνταξη του «εσωτερικού κανονισμού» μέχρι ο κλάδος να τοποθετηθεί συνολικά. Από το ΦΕΚ δεν ορίζεται κανένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα αλλά αναφέρεται συνολικά για το έτος 2020 -2021. 

Καλούμε τη ΔΟΕ να πάρει θέση.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΜΕ ΤΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ» ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΆ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΌΦΑΣΗ (ΥΑ) ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΝΗΠΙΩΝ/ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ

Συναδέλφισσες/οι Νηπιαγωγοί,

Χαιρετίζουμε τη μαζική συμμετοχή των Νηπιαγωγών στην τηλεσύσκεψη, που κάλεσε το ΔΣ του Συλλόγου μας «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ», η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 20/1.

Στη Σύσκεψη παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος Κώστας Κατιμερτζόγλου και η Γραμματέας Ντιάνα Λιάκου. Μετά τις τοποθετήσεις τους εκφράστηκε ο προβληματισμός των συναδελφισσών για τους στόχους της τελευταίας ΥΑ, για την αλλαγή της ώρας αποχώρησης από 13.00 σε 13.10, αλλά και τη δυνατότητα και τους τρόπους αντίστασης και στην ΥΑ αλλά και στη γενικότερη αντιλαϊκή πολιτική που επιταχύνεται χρησιμοποιώντας την πανδημία. Εκφράστηκε η διάθεση και τονίστηκε η ανάγκη αντίστασης στην προωθούμενη αύξηση του ωραρίου. Τη σύσκεψη παρακολούθησε η Μαρία Ζαχουδάνη , πρόεδρος της Ένωσης Γονέων Νέας Ιωνίας

Με βάση τη συζήτηση, τις θέσεις του Συλλόγου μας και την απόφαση του Δ.Σ. για την ΥΑ, όπως αυτή αποτυπώθηκε με ΑΡ.ΠΡΩΤ. 169/17-1-21.του Συλλόγου μας, καταλήξαμε στα παρακάτω και καλούμε όλες τις Νηπιαγωγούς σε όλα τα Νηπιαγωγεία να προχωρήσουμε συλλογικά:

1. Το Δ.Σ. έστειλε ήδη επικαιροποιημένο σχέδιο πρακτικού, με βάση τις εξελίξεις και την επικοινωνία του με άλλους Συλλόγους Εκπαιδευτικών και ζητάμε να το βγάλουν άμεσα οι Σύλλογοι Διδασκόντων όλων των Νηπιαγωγείων του Συλλόγου μας και να στέλνουν τις αποφάσεις τους στο email του Συλλόγου ή να τις δίνουν στα μέλη του Δ.Σ.

2. Δεν προχωράμε σε κανένα Νηπιαγωγείο στην αλλαγή της ώρας αποχώρησης, μετά το πρακτικό.

3. Το Δ.Σ. θα είναι σε συνεχή επικοινωνία με τα Δ.Σ. των άλλων Συλλόγων Εκπαιδευτικών, στους οποίους γίνονται παρόμοιες διαδικασίες (συσκέψεις, συζητήσεις, πρακτικά ΣΔ…) και θα σας ενημερώνει διαρκώς.

4. Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας θα μεταφέρει στο Δ.Σ. της ΔΟΕ (και συγκεκριμένα στις δυνάμεις που αρνήθηκαν να στηρίξουν την αντίσταση των Νηπιαγωγών ώστε να μην περάσει η ΥΑ και έμειναν απλά στη διαμαρτυρία στα λόγια) τη μεγάλη δυσαρέσκεια των Νηπιαγωγών του Συλλόγου μας: Οι Νηπιαγωγοί απαιτούν από το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας μας να στηρίξει τις αποφάσεις των Συλλόγων Εκπαιδευτικών και των Συλλόγων Διδασκόντων που κινούνται στη γραμμή της αντίστασης.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Με βάση τα παραπάνω σας κοινοποιούμε το επικαιροποιημένο πρακτικό και σας ζητάμε συσπειρωμένες στον Σύλλογό μας, στο Σωματείο μας, να δώσουμε μαζί και αυτή τη μάχη, όπως θα τη δώσουμε και άμεσα ενάντια στη νέα προσπάθεια της κυβέρνησης να περάσει την αξιολόγηση. Για κάθε πρόβλημα που προκύπτει με την ΥΑ να επικοινωνείτε αμέσως με το Δ.Σ. του Συλλόγου μας.

Και θυμόμαστε πάντα ότι: Όταν το άδικο γίνεται νόμος η αντίσταση γίνεται καθήκον!

ΤΟ ΔΣ

ΠΡΑΚΤΙΚΟ (επικαιροποιημένο) για νηπιαγωγεία

(Μετά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 20/1 με τις Νηπιαγωγούς του Συλλόγου μας σας στέλνουμε επικαιροποιημένο το πρακτικό για τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών των Νηπιαγωγείων. 

Με αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων δεν εφαρμόζουμε την Υπουργική Απόφαση, ζητάμε την απόσυρσή της και να διατηρηθεί ο προγραμματισμός που έχει αποφασιστεί σε κάθε σχολική μονάδα.)

Το ΔΣ του ΣΕΠΕ Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ στηρίζει τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων των Νηπιαγωγείων και καλύπτει συνδικαλιστικά τις Νηπιαγωγούς)

ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ________ Νηπιαγωγείου _________________ , έπειτα από πρόσκληση του/της Προϊστάμενου/νης ___________________________, η οποία κοινοποιήθηκε σε όλα τα μέλη του, συνήλθε σε συνεδρίαση στις ___________ και ώρα ______ στον χώρο του σχολείου με θέμα ημερήσιας διάταξης: «Λήψη απόφασης για την τροποποίηση της ώρας αποχώρησης των μαθητών/ τριών που φοιτούν στο Βασικό Υποχρεωτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου από τις 13.00’ σε 13.10’». Διαπιστώθηκε η απαρτία του Συλλόγου, καθώς από τα ______________ (__) μέλη του βρέθηκαν παρόντα τα _________( ____) και συγκεκριμένα οι : 1)______________________ 2)______________________ 3) ________________ ___ Πραγματοποιήθηκε διαλογική συζήτηση, στην οποία συμμετείχαν όλα τα παριστάμενα μέλη και κατέληξε ότι: Ο Σύλλογος Διδασκόντων από την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2020-21, καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας των σχολικών μονάδων, αλλά και προσφάτως κατά την επαναλειτουργία τους, έχει συζητήσει και αποφασίσει για όλα τα μέτρα που είναι αναγκαία σε ότι αφορά τη λειτουργία του Νηπιαγωγείου στις συνθήκες της πανδημίας, με σταθερό γνώμονα την υγειονομική ασφάλεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών, την εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων, την παιδαγωγική λειτουργία του Νηπιαγωγείου.

Έχει αποφασίσει και διαμορφώσει τον τρόπο προσέλευσης και αποχώρησης των νηπίων με ασφάλεια, έχοντας λάβει υπόψη τουτην αποφυγή συνωστισμού γονέων και κηδεμόνων λόγω COVID, το ωράριο λειτουργίας των νηπιαγωγείων και το διδακτικό ωράριο των νηπιαγωγών, τον οικογενειακό προγραμματισμό των οικογενειών των νηπίων/προνηπίων, καθώς και τις υποδείξεις των υπουργείων Παιδείας και Υγείας για ξεχωριστές εισόδους, διαφορετικά διαλείμματα και σταδιακή προσέλευση-αποχώρηση.

Έχει αποφασίσει με βάση τις ιδιαίτερες συνθήκες κάθε σχολικής μονάδας (συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία, μη συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία , αριθμό εισόδων, αριθμό τμημάτων, μεταφορά μαθητών με λεωφορεία-ταξί, απόσταση από όμορα δημοτικά). Εδώ μπορούν να αναφερθούν οι ιδιαιτερότητες κάθε Νηπιαγωγείου. Οι αποφάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων βρίσκονται σε συνάφεια και συνδυάζονται με τον προγραμματισμό των όμορων Δημοτικών Σχολείων, έτσι ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός γονέων κηδεμόνων έξω από τις σχολικές μονάδες, να δίνεται η δυνατότητα στους γονείς να παραλαμβάνουν εγκαίρως και ασφαλώς τα παιδιά τους που φοιτούν σε διαφορετικές σχολικές μονάδες, να μην συνωστίζονται μαθητές και του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου στις ίδιες πόρτες.

Η μεταβολή αυτού του προγραμματισμού ασφαλείας θα δημιουργήσει, αντί να λύσει, προβλήματα που σχετίζονται με την υγειονομική ασφάλεια. Έπειτα από τα παραπάνω, ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφάσισε (ομόφωνα) (κατά πλειοψηφία) ότι για τους εξής λόγους:

1. Προστασίας της υγείας των μαθητών και των εκπαιδευτικών εν μέσω πανδημίας

2. Υπεράσπισης του παιδαγωγικού αποτελέσματος της φοίτησης των παιδιών στο Νηπιαγωγείο και

3. Διασφάλισης των εργασιακών δικαιωμάτων των νηπιαγωγών ως προς το διδακτικό τους ωράριο, επικυρώνει με την παρούσα πράξη τις προηγούμενες αποφάσεις του και θα διατηρήσει την έως τώρα εφαρμοζόμενη ώρα αποχώρησης των νηπίων.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ : Αποκόλληση της ηλεκτρικής συστοιχίας των λαμπτήρων από την οροφή τάξης που στεγάζεται σε λυόμενο οικίσκο (προκάτ) σε Δημοτικό σχολείο της Λυκόβρυσης. Επιτακτική ανάγκη κυβέρνηση και Δήμος να αναλάβουν την ευθύνη να λειτουργήσει επιτέλους το 3ο Δημοτικό που έχει ιδρυθεί στα χαρτιά.

Συνάδελφοι, αγαπητοί γονείς Η αποκόλληση της συστοιχίας ηλεκτροφωτισμού από την οροφή που στεγάζεται τμήμα της Α΄ τάξης στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Λυκόβρυσης, αναδεικνύει τους κινδύνους που ελλοχεύουν για την ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών, εξαιτίας της στέγασης αιθουσών διδασκαλίας σε ακατάλληλα κτήρια ή λυόμενες κατασκευές.

Κατασκευές που υποτίθεται ότι τοποθετούνται προσωρινά στους αύλειους χώρους των σχολείων, για να αντιμετωπίσουν το χρόνιο πρόβλημα της σχολικής στέγης και παραμένουν για χρόνια και χωρίς τον απαραίτητο περιοδικό έλεγχο και τη συντήρηση τους.

Οι φωτογραφίες από το 2ο Δημοτικό Σχολείο είναι αποκαλυπτικές.

Η συγκεκριμένη καταστροφή θα μπορούσε να έχει ολέθρια αποτελέσματα, παρόλο που συνέβη την ώρα του μαθήματος. Η ηλεκτρική συστοιχία έπεσε ανάμεσα στον διάδρομο των θρανίων και δίπλα στην έδρα προκαλώντας τρόμο στους μικρούς μαθητές.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π. Ε. Β΄ Αθήνας «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ» καταγγέλλει το γεγονός και απαιτεί να αποδοθούν ευθύνες. Η όποια ολιγωρία ή αμέλεια σε ό,τι αφορά την προστασία της ζωής μαθητών και εκπαιδευτικών είναι καταδικαστέα και δεν ευσταθεί καμιά δικαιολογία.

Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ:

• Σε περιοδικούς ελέγχους όλων των σχολικών κτιρίων

• Να δρομολογήσει αμέσως τις διαδικασίες παράδοσης – παραλαβής του νέου σχολικού κτηρίου στο Ηλιακό Χωριό

• Να ξεκινήσει επιτέλους η στέγαση και η λειτουργία του 3ου δημοτικού ώστε να τελειώσει πια το αίσχος των προκάτ που παραμένουν πάνω από μία δεκαετία στον αύλειο χώρο του 2ου δημοτικού σχολείου Κυβέρνηση, δημοτική αρχή, συναρμόδια υπουργεία και ΚΤΥΠ να σταματήσουν να ρίχνουν το μπαλάκι ό ένας στον άλλον σε ό,τι αφορά τη σχολική στέγη.

Παίζουν με τη ζωή των παιδιών και των εκπαιδευτικών