Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών « Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ» υιοθετεί την απόφαση συνέλευσης των εικαστικών εκπαιδευτικών στα πλαίσια των εργασιών του σεμιναρίου της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων 5-8/2/2020 στην ΑΣΚΤ.
ΨΗΦΙΣΜΑ:
Η πολιτική της αδιοριστίας, των περικοπών αλλά και οι νόμοι που ψηφίστηκαν τα τελευταία χρόνια έχουν επιδεινώσει και υποβαθμίσει τη δημόσια εκπαίδευση και το ρόλο που θα έπρεπε να έχουν οι εικαστικές τέχνες και οι τέχνες συνολικότερα.
Η υπηρεσιακή αποτύπωση των οργανικών κενών του κλάδου ΠΕ08 (Καλλιτεχνικά) καθώς και του κλάδου ΠΕ91 (Θεατρικής αγωγής) είναι ανύπαρκτη. Θεωρούμε πως η έλλειψη οργανικών θέσεων αποτελεί μέγιστη απαξίωση για τον κλάδο μας, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τη σύνθεση της επιτροπής «σοφών» που συστάθηκε για την αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στην οποία απουσιάζει ακαδημαϊκός εκπρόσωπος των Καλλιτεχνικών, γεγονός που κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το μέλλον του κλάδου στην εκπαίδευση. Μια τέτοια εξέλιξη θα αποτελούσε συντριπτικό χτύπημα στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών καλλιτεχνικών μαθημάτων και κατάφορη παραβίαση των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών.,
Απευθυνόμαστε στα πρωτοβάθμια σωματεία, στα οποία εδώ και χρόνια είμαστε μέλη και συνοδοιπόροι στους αγώνες για τα μεγάλα ζητήματα της εκπαίδευσης και ζητάμε να συμπεριλάβουν τα αιτήματά μας στις διεκδικήσεις τους και να μας στηρίξουν έμπρακτα, αποδεικνύοντας τη δίκαιη και ισότιμη στάση που οφείλουν να έχουν απέναντι σε όλους τους κλάδους που τα αποτελούν.
Συνάδελφοι, ενόψει των μόνιμων διορισμών που το Υπουργείο και το ΑΣΕΠ έχουν δρομολογήσει, πριν τη διενέργεια του διαγωνισμού
• Ζητάμε την άμεση και έμπρακτη στήριξή σας στο δίκαιο αίτημά μας για σύσταση Οργανικών θέσεων στην Α/θμια οι οποίες θα υπολογιστούν βάσει των λειτουργικών αναγκών των σχολείων με το υπάρχον ωρολόγιο πρόγραμμα.
• Ζητάμε την συμπερίληψη Ακαδημαϊκού εκπροσώπου των εικαστικών σε κάθε επιστημονική επιτροπή διαχείρισης θεμάτων που άπτονται της Εικαστικής Παιδείας για τη διατήρηση των υπαρχόντων και την επαναφορά των καταργημένων καλλιτεχνικών μαθημάτων στα προγράμματα σπουδών και των δυο βαθμίδων.
• Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί
• Εξίσωση των δικαιωμάτων μονίμων-αναπληρωτών