Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σε συνέχεια των αποφάσεών του ( 30/3/2014 και 7/4/2014) για
την αποτροπή, στην πράξη, της εφαρμογής της Α.Ε.Ε., η οποία
άμεσα συνδέεται με την αξιολόγηση – χειραγώγηση τονίζει τα παρακάτω.
την αποτροπή, στην πράξη, της εφαρμογής της Α.Ε.Ε., η οποία
άμεσα συνδέεται με την αξιολόγηση – χειραγώγηση τονίζει τα παρακάτω.
- Έχει ήδη κηρυχθεί (και βρίσκεται σε
εξέλιξη) διαρκής
στάση εργασίας για όλους τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για όλο το χρονικό διάστημα ως το
τέλος της σχολικής χρονιάς, όταν καλούνται σε συνεδρίαση της ομάδας εργασίας
στην οποία, ως «επιστρατευμένοι», συμμετέχουν. - Επειδή έχει καταγγελθεί ότι ασκούνται πιέσεις για
πραγματοποίηση του έργου των ομάδων σε χρόνο εκτός ωραρίου εργασίας (π.χ. σε
χρόνο που οι εκπαιδευτικοί δε βρίσκονται στο σχολείο), υπενθυμίζουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν προσφέρει κανείς εκπαιδευτικός
έργο εκτός του ωραρίου εργασίας του. Κανένας δεν μπορεί και δε
νομιμοποιείται να μας υποχρεώσει σε κάτι τέτοιο. - Οι εκπαιδευτικοί που έχουν οριστεί σε
ομάδες εργασίας φροντίζουν να προγραμματίσουν τις συνεδριάσεις των ομάδων τους,
σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες - Κυρίαρχο όργανο για τη σύνταξη των οριστικών εκθέσεων των σχολικών
μονάδων είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων. - Σχετικά
με τον αριθμό των συνεδριάσεων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της
Γενικής Εκτίμησης υπενθυμίζουμε ότι στο σχετικό υλικό της Α.Ε.Ε. τόμος ΙΙ
σελίδα 15 αναφέρεται πως «Εκτιμάται ότι με συντονισμένες
συζητήσεις των συμμετεχόντων και προετοιμασμένες εισηγήσεις των ομάδων, η
ολοκλήρωση της διαδικασίας δεν απαιτεί περισσότερες από 2-4 συνεδριάσεις.»
. Αξίζει
να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που τίθεται στον ίδιο τόμο,
η όλη διαδικασία είναι εκτός προγραμματισμού, κάτι που από μόνο του
αποτελεί παράγοντα ελαχιστοποίησης του κύρους και του ουσιώδους χαρακτήρα
της όλης διαδικασίας - Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., όπως έχει
αποφασίσει αι ανακοινώσει, πρόκειται να κοινοποιήσει, στο αμέσως
επόμενο χρονικό διάστημα, στους συναδέλφους κείμενο – απάντηση σχετικά με
τη διαδικασία της Α.Ε.Ε. ώστε με συντεταγμένο τρόπο ο κλάδος να σταθεί
απέναντι στις πιέσεις του Υπουργείου Παιδείας. - Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει
ζητήσει και αναμένει από τα Δ.Σ. των τοπικών Συλλόγων να προχωρήσουν στην καταγραφή των
αποφάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων ώστε να υπάρξει συνολική εικόνα για το
πόσα σχολεία πήραν αποφάσεις με βάση το σχέδιο πρακτικού της Δ.Ο.Ε., πόσα
σχολεία συγκρότησαν ομάδες εργασίας σε εθελοντική βάση και σε πόσους
Συλλόγους Διδασκόντων υιοθετήθηκε η στάση που πρότεινε το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
σχετικά με την ανάθεση (από τους Διευθυντές/ντριες – Προϊσταμένους/ες)
συμμετοχής στις ομάδες εργασίας με ανάδειξη του παράνομου χαρακτήρα της
εγκυκλίου του Υπουργού Παιδείας.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Ο αγώνας για
την ανατροπή των σχεδιασμών της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου συνεχίζεται
και κορυφώνεται. Ήδη το Υπουργείο ετοιμάζεται και προχωρά στην οργάνωση και εφαρμογή της
αξιολόγησης – χειραγώγησης. Στα πλαίσια μιας «έξυπνης» τακτικής εφησυχασμού,
διοχετεύονται έντεχνα από «αρμόδιους», διαβεβαιώσεις για τη μη εφαρμογή των
ποσοστώσεων στην υπηρεσιακή – μισθολογική εξέλιξη. Εάν έχει τέτοια πρόθεση δεν
έχει παρά να την κάνει πράξη ικανοποιώντας το αίτημα που από την πρώτη στιγμή
είχε θέσει η Δ.Ο.Ε. Αν δεν το πράξει αποδεικνύει ότι όλες οι διαβεβαιώσεις και
οι φήμες είναι απλά ψεύτικες. Το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, είναι σαφές ότι,
κατηγοριοποιεί σχολικές μονάδες κι εκπαιδευτικούς, οδηγεί στη μισθολογική
καθήλωση κι ανοίγει διάπλατα την πόρτα των απολύσεων στην εκπαίδευση.
την ανατροπή των σχεδιασμών της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου συνεχίζεται
και κορυφώνεται. Ήδη το Υπουργείο ετοιμάζεται και προχωρά στην οργάνωση και εφαρμογή της
αξιολόγησης – χειραγώγησης. Στα πλαίσια μιας «έξυπνης» τακτικής εφησυχασμού,
διοχετεύονται έντεχνα από «αρμόδιους», διαβεβαιώσεις για τη μη εφαρμογή των
ποσοστώσεων στην υπηρεσιακή – μισθολογική εξέλιξη. Εάν έχει τέτοια πρόθεση δεν
έχει παρά να την κάνει πράξη ικανοποιώντας το αίτημα που από την πρώτη στιγμή
είχε θέσει η Δ.Ο.Ε. Αν δεν το πράξει αποδεικνύει ότι όλες οι διαβεβαιώσεις και
οι φήμες είναι απλά ψεύτικες. Το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, είναι σαφές ότι,
κατηγοριοποιεί σχολικές μονάδες κι εκπαιδευτικούς, οδηγεί στη μισθολογική
καθήλωση κι ανοίγει διάπλατα την πόρτα των απολύσεων στην εκπαίδευση.
Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για τη μη
εφαρμογή της αξιολόγησης – χειραγώγησης, υπερασπιζόμαστε το δημόσιο χαρακτήρα
του σχολείου.
εφαρμογή της αξιολόγησης – χειραγώγησης, υπερασπιζόμαστε το δημόσιο χαρακτήρα
του σχολείου.