Η κυβέρνηση προχωρά σε νέες συγχωνεύσεις, υποβιβασμούς
και καταργήσεις σχολείων (νηπιαγωγείων, δημοτικών, γυμνασίων, γενικών λυκείων,
ΕΠΑΛ, Εργαστηριακών κέντρων) σε όλη τη χώρα! Σηματοδοτεί και με αυτόν τον τρόπο
νέα επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και στα εργασιακά των
εκπαιδευτικών.
και καταργήσεις σχολείων (νηπιαγωγείων, δημοτικών, γυμνασίων, γενικών λυκείων,
ΕΠΑΛ, Εργαστηριακών κέντρων) σε όλη τη χώρα! Σηματοδοτεί και με αυτόν τον τρόπο
νέα επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και στα εργασιακά των
εκπαιδευτικών.
Μετά τα 2000 σχολεία του 2010, τα εκατοντάδες τμήματα
που καταργήθηκαν ενδιάμεσα, προχωρά και πάλι σε μαζικές μεταβολές σχολείων,
στοιβάζοντας τα παιδιά σε 28-30άρια τμήματα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη
μόρφωση και τη ζωή τους στο σχολείο.
που καταργήθηκαν ενδιάμεσα, προχωρά και πάλι σε μαζικές μεταβολές σχολείων,
στοιβάζοντας τα παιδιά σε 28-30άρια τμήματα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη
μόρφωση και τη ζωή τους στο σχολείο.
Να
θυμίσουμε ότι προηγήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια η αύξηση του αριθμού των
μαθητών ανά τμήμα, καταρχήν σε 25άρια και μετά σε 28άρια και 30άρια. Οι
διευθυντές κλήθηκαν, καταμέτρησαν και καταχώρησαν τη χωρητικότητα των αιθουσών
στο παλιό survey,
στοιχεία που μεταφέρθηκαν στο my
school και όπως φαίνεται
αξιοποιούνται κατάλληλα!
θυμίσουμε ότι προηγήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια η αύξηση του αριθμού των
μαθητών ανά τμήμα, καταρχήν σε 25άρια και μετά σε 28άρια και 30άρια. Οι
διευθυντές κλήθηκαν, καταμέτρησαν και καταχώρησαν τη χωρητικότητα των αιθουσών
στο παλιό survey,
στοιχεία που μεταφέρθηκαν στο my
school και όπως φαίνεται
αξιοποιούνται κατάλληλα!
Η
νέα αντιεκπαιδευτική επίθεση στοχεύει στην παραπέρα προώθηση του νέου
νηπιαγωγείου-σχολείου-γυμνασίου-λυκείου, που χρειάζεται πολυδύναμες σχολικές
μονάδες για να μπορεί να εφαρμόσει το νέο πρόγραμμα, όπου ο μαθητής θα έχει τη
δική του διαδρομή στη μάθηση, να προσελκύσει χορηγούς και γενικά να
λειτουργήσει το σχολείο ως αυτόνομη σχολική μονάδα, με ευθύνη στα οικονομικά
της, στο πρόγραμμά της, άρα και με διαφοροποιημένο σε σχέση με το διπλανό
σχολείο πρόγραμμα! Για όλα αυτά θα αξιολογείται και θα κατηγοριοποιούνται
σχολεία, εκπαιδευτικοί και μαθητές!
νέα αντιεκπαιδευτική επίθεση στοχεύει στην παραπέρα προώθηση του νέου
νηπιαγωγείου-σχολείου-γυμνασίου-λυκείου, που χρειάζεται πολυδύναμες σχολικές
μονάδες για να μπορεί να εφαρμόσει το νέο πρόγραμμα, όπου ο μαθητής θα έχει τη
δική του διαδρομή στη μάθηση, να προσελκύσει χορηγούς και γενικά να
λειτουργήσει το σχολείο ως αυτόνομη σχολική μονάδα, με ευθύνη στα οικονομικά
της, στο πρόγραμμά της, άρα και με διαφοροποιημένο σε σχέση με το διπλανό
σχολείο πρόγραμμα! Για όλα αυτά θα αξιολογείται και θα κατηγοριοποιούνται
σχολεία, εκπαιδευτικοί και μαθητές!
Με τη νέα
επίθεση:
επίθεση:
- Θα υποβαθμιστεί παραπέρα η
εκπαιδευτική διαδικασία με αρνητικές συνέπειες στη μόρφωση των παιδιών των
λαϊκών οικογενειών. - Θα δυσκολέψει η ζωή των
μαθητών, θα αυξήσει τους κινδύνους ατυχημάτων και ασθενειών σε μια περίοδο
που η πρόσβαση στις δομές της υγείας δυσκολεύει. - Θα
δυσκολέψει την ήδη προβληματική μετακίνηση των μαθητών, αφού θα
υποχρεούνται να διανύουν χιλιόμετρα! - Θα
χαθούν πολλές οργανικές θέσεις, ανοίγοντας το δρόμο σε δεξαμενή
διαθεσιμοτήτων-απολύσεων. Ταυτόχρονα, με βάση τις χιλιάδες διαφαινόμενες
συνταξιοδοτήσεις και τους μόλις 212 (!) διορισμούς (95 νηπιαγωγών, 17 δασκάλων
και 100 καθηγητών όλων των ειδικοτήτων!) θα υπάρχουν χιλιάδες κενά καθ’ όλη
τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς! Παράλληλα θα προωθούνται η απλήρωτη και η
ελαστική εργασία
Αυτό είναι το νέο σχολείο της ΕΕ, της ημιμάθειας και
των επιχειρήσεων!
των επιχειρήσεων!
Φτάνει πια! Η μόρφωση είναι δικαίωμα όχι εμπόρευμα.
Εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές,
να μπλοκάρουν τη νέα αντιεκπαιδευτική επίθεση!
να μπλοκάρουν τη νέα αντιεκπαιδευτική επίθεση!
– Καμία σύμπτυξη-συγχώνευση σχολείων και τμημάτων.
– Μαζικοί διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών για την κάλυψη
όλων των κενών. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και
προϋποθέσεις.
όλων των κενών. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και
προϋποθέσεις.
– 15 νήπια-προνήπια ανά νηπιαγωγό και δάσκαλο Α και Β
τάξης. 20 μαθητές ανά δάσκαλο και καθηγητή στις υπόλοιπες τάξεις. Εξασφάλιση
ασφαλούς δωρεάν μεταφοράς για όλα τα παιδιά.
τάξης. 20 μαθητές ανά δάσκαλο και καθηγητή στις υπόλοιπες τάξεις. Εξασφάλιση
ασφαλούς δωρεάν μεταφοράς για όλα τα παιδιά.
– Χρηματοδότηση ώστε να εξασφαλίζεται η λειτουργική,
κτηριακή, υλικοτεχνική υποδομή και εποπτικά μέσα για την κάλυψη όλων των
αναγκών της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
κτηριακή, υλικοτεχνική υποδομή και εποπτικά μέσα για την κάλυψη όλων των
αναγκών της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
– Ενιαία
αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση υψηλού επιπέδου, με βάση τις
κατακτήσεις της επιστήμης και της τεχνολογίας, για όλα τα παιδιά.
αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση υψηλού επιπέδου, με βάση τις
κατακτήσεις της επιστήμης και της τεχνολογίας, για όλα τα παιδιά.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ!
ΤΕΤΑΡΤΗ
11/6/2014 στις 6.30μ.μ
11/6/2014 στις 6.30μ.μ
Όλοι,
γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας
γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας
έξω από τη
Βουλή.
Βουλή.