ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΩΝ
ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ
Το
υπουργείο με δύο εγκυκλίους του, σε συνεργασία με
ιδιωτική εταιρεία, καλεί τους διευθυντές
των σχολείων να δημιουργήσουν κλειδάριθμους
και να τους μοιράσουν σε εκπαιδευτικούς,γονείς και μαθητές για να συμπληρώσουν ερωτηματολόγια που αφορούν στην
αποτίμηση δράσεων πρόληψης και αντιμετώπισης της σχολικής βίας.
υπουργείο με δύο εγκυκλίους του, σε συνεργασία με
ιδιωτική εταιρεία, καλεί τους διευθυντές
των σχολείων να δημιουργήσουν κλειδάριθμους
και να τους μοιράσουν σε εκπαιδευτικούς,γονείς και μαθητές για να συμπληρώσουν ερωτηματολόγια που αφορούν στην
αποτίμηση δράσεων πρόληψης και αντιμετώπισης της σχολικής βίας.
Με κάθε τρόπο οι διάφορες χτεσινές και σημερινές
συγκυβερνήσεις πιστές στις οδηγίες της ΕΕ και του ΟΟΣΑ επιμένουν στον έλεγχο
και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού, προφασιζόμενες
το ενδιαφέρον τους για τη συμπεριφορά των μαθητών μας. Δεν διστάζουν κιόλας να
αναθέτουν αυτόν τον έλεγχο σε ιδιωτικές
εταιρείες.
συγκυβερνήσεις πιστές στις οδηγίες της ΕΕ και του ΟΟΣΑ επιμένουν στον έλεγχο
και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού, προφασιζόμενες
το ενδιαφέρον τους για τη συμπεριφορά των μαθητών μας. Δεν διστάζουν κιόλας να
αναθέτουν αυτόν τον έλεγχο σε ιδιωτικές
εταιρείες.
Όλοι οι υπεύθυνοι για την δυστυχία, τη φτώχεια και την
εξαθλίωση των λαϊκών οικογενειών,μεγάλες επιχειρήσεις και μονοπωλιακοί όμιλοι,
αυτοί που ασκούν πραγματική- ταξική βία, με απολύσεις, ανεργία, τρομοκρατία
στους χώρους δουλειάς, ως «χορηγοί» των διαφόρων παρατηρητηρίων και εταιρείων
κατά της βίας, θέλουν να μάθουν πώς αντιδρούν τα παιδιά μας στο χώρο του
σχολείου απαιτώντας από μας να καταγράψουμε τις κινήσεις τους.
εξαθλίωση των λαϊκών οικογενειών,μεγάλες επιχειρήσεις και μονοπωλιακοί όμιλοι,
αυτοί που ασκούν πραγματική- ταξική βία, με απολύσεις, ανεργία, τρομοκρατία
στους χώρους δουλειάς, ως «χορηγοί» των διαφόρων παρατηρητηρίων και εταιρείων
κατά της βίας, θέλουν να μάθουν πώς αντιδρούν τα παιδιά μας στο χώρο του
σχολείου απαιτώντας από μας να καταγράψουμε τις κινήσεις τους.
Ας στείλει το Υπουργείο εκπαιδευτικούς στην ώρα τους στα
σχολεία. Ας μειώσει τον αριθμό των μαθητών ανά εκπαιδευτικό. Ας φροντίσει για
τη δημιουργία νέων αιθουσών και επαρκών αύλειων χώρων. Ας προσφέρει ένα μικρογεύμα σε όλα τα παιδιά
που τα κρούσματα υποσιτισμού αυξάνονται. Ας διορίσει εγκαίρως τους εκπ/κούς της
παράλληλης στήριξης, τη στελέχωση των τμημάτων ένταξης. Ας αφήσει κατά μέρος τα ερωτηματολόγια που
νομιμοποιούν και πιστοποιούν την «παρακολούθηση» μαθητών και εκπαιδευτικών και
κατηγοριοποιούν τη σχολική μονάδα.
σχολεία. Ας μειώσει τον αριθμό των μαθητών ανά εκπαιδευτικό. Ας φροντίσει για
τη δημιουργία νέων αιθουσών και επαρκών αύλειων χώρων. Ας προσφέρει ένα μικρογεύμα σε όλα τα παιδιά
που τα κρούσματα υποσιτισμού αυξάνονται. Ας διορίσει εγκαίρως τους εκπ/κούς της
παράλληλης στήριξης, τη στελέχωση των τμημάτων ένταξης. Ας αφήσει κατά μέρος τα ερωτηματολόγια που
νομιμοποιούν και πιστοποιούν την «παρακολούθηση» μαθητών και εκπαιδευτικών και
κατηγοριοποιούν τη σχολική μονάδα.
Ας
αναλογιστεί η κάθε κυβέρνηση τις ευθύνες της απέναντι στους απλήρωτους, τους
άνεργους και απολυμένους γονείς των μαθητών μας και ας αφήσει τα κροκοδείλια
δάκρυα για τα φαινόμενα ενδοσχολικής βίας.
αναλογιστεί η κάθε κυβέρνηση τις ευθύνες της απέναντι στους απλήρωτους, τους
άνεργους και απολυμένους γονείς των μαθητών μας και ας αφήσει τα κροκοδείλια
δάκρυα για τα φαινόμενα ενδοσχολικής βίας.
Απόφαση άλλωστε και της ΓΣ του Συλλόγου μας είναι να μην επιτρέπουμε την είσοδο ιδιωτικών
εταιρειών στο χώρο του σχολείου ούτε από την πόρτα ούτε και από τα «παράθυρα» (ακόμα και του διαδικτύου).
εταιρειών στο χώρο του σχολείου ούτε από την πόρτα ούτε και από τα «παράθυρα» (ακόμα και του διαδικτύου).
Αλήθεια αυτοί που διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους όταν
βλέπουν συνδικαλιστικές – πολιτικές αφίσες και ανακοινώσεις παρατάξεων στα
γραφεία των εκπαιδευτικών δεν έχουν να πουν τίποτα για το ηλεκτρονικό φακέλωμα
των σχολείων τους,των μαθητών τους και των συναδέλφων τους.
βλέπουν συνδικαλιστικές – πολιτικές αφίσες και ανακοινώσεις παρατάξεων στα
γραφεία των εκπαιδευτικών δεν έχουν να πουν τίποτα για το ηλεκτρονικό φακέλωμα
των σχολείων τους,των μαθητών τους και των συναδέλφων τους.
Ας αντιδράσουμε, είναι δικαίωμά μας :
Συναδέλφισσες
και συνάδελφοι
και συνάδελφοι
- Να μην συμπληρώσουμε
τα ερωτηματολόγια - Να μην συμμετέχουμε
στις συγκεκριμένες ομάδες - Οι σύλλογοι
διδασκόντων να πάρουν αρνητικές αποφάσεις
- Οι διευθυντές
να μην εκδώσουν και διαμοιράσουν κλειδάριθμους στους μαθητές
Φίλοι
γονείς
γονείς
- Μη
συμμετέχετε σε οποιαδήποτε διαδικασία που στοχοποιεί τα παιδιά σας και τα
παιδιά των γειτόνων σας - Μην
αφήνετε τα παιδιά σας να «παρακολουθούν»
τους συμμαθητές τους