ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Τετάρτη 17/02 13:00 μ.μ.
|
Το Δ.Σ του ΣΕΠΕ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ» καταγγέλει την απόφαση του
Υπουργείου Παιδείας να καταθέσει
τροπολογία στις 11/2 με σκοπό την ψήφισή
της στις 15/2 (!!!) και στην οποία αναφέρεται
ότι : «ο εκπαιδευτικός του ΤΕ
υποστηρίζει τους μαθητές εντός τους περιβάλλοντος της τάξης τους … η
υποστήριξη σε ιδιαίτερο χώρο υλοποιείται εφόσον το επιβάλλουν οι ιδιαίτερες
εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών».
Υπουργείου Παιδείας να καταθέσει
τροπολογία στις 11/2 με σκοπό την ψήφισή
της στις 15/2 (!!!) και στην οποία αναφέρεται
ότι : «ο εκπαιδευτικός του ΤΕ
υποστηρίζει τους μαθητές εντός τους περιβάλλοντος της τάξης τους … η
υποστήριξη σε ιδιαίτερο χώρο υλοποιείται εφόσον το επιβάλλουν οι ιδιαίτερες
εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών».
Ουσιαστικά, δρομολογείται η κατάργηση
των Τ.Ε. και ο ειδικός παιδαγωγός θα είναι ο μόνιμα περιπλανώμενος,
μπαινοβγαίνοντας από τάξη σε τάξη ή πηγαίνοντας και στα διπλανά σχολεία. Αλήθεια τι θα προλαβαίνει να κάνει ο
περιπλανώμενος εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής
του ανύπαρκτου πλέον Τ.Ε., αν περάσει αυτή η τροπολογία; Θα κάνει αυτοψία;
Καταγραφή; Συμβουλευτική; Πάντως, επιστημονική, παιδαγωγική και εξατομικευμένη
παρέμβαση, με βάση και τις ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες, σε τάξεις μάλιστα που
στοιβάζονται 25 μαθητές όπου ακόμα και το τυπικά αναπτυσσόμενο παιδί δυσκολεύεται να
παρακολουθήσει, δε θα μπορέσει να κάνει.
των Τ.Ε. και ο ειδικός παιδαγωγός θα είναι ο μόνιμα περιπλανώμενος,
μπαινοβγαίνοντας από τάξη σε τάξη ή πηγαίνοντας και στα διπλανά σχολεία. Αλήθεια τι θα προλαβαίνει να κάνει ο
περιπλανώμενος εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής
του ανύπαρκτου πλέον Τ.Ε., αν περάσει αυτή η τροπολογία; Θα κάνει αυτοψία;
Καταγραφή; Συμβουλευτική; Πάντως, επιστημονική, παιδαγωγική και εξατομικευμένη
παρέμβαση, με βάση και τις ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες, σε τάξεις μάλιστα που
στοιβάζονται 25 μαθητές όπου ακόμα και το τυπικά αναπτυσσόμενο παιδί δυσκολεύεται να
παρακολουθήσει, δε θα μπορέσει να κάνει.
Παρά τις ελλείψεις, και τις αδυναμίες που έχει ο θεσμός του Τ.E., επιτελεί σοβαρό παιδαγωγικό και
επιστημονικό έργο, επικουρικά σε αυτό της τάξης. Η λειτουργία και η αυτονομία του χώρου, για κάποιες ώρες ανάλογα με τις
ανάγκες του κάθε παιδιού, είναι
ΔΙΚΑΙΩΜΑ του μαθητή με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
επιστημονικό έργο, επικουρικά σε αυτό της τάξης. Η λειτουργία και η αυτονομία του χώρου, για κάποιες ώρες ανάλογα με τις
ανάγκες του κάθε παιδιού, είναι
ΔΙΚΑΙΩΜΑ του μαθητή με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
Σε φτωχές μάλιστα περιοχές, που οι λαϊκές οικογένειες έχουν
χτυπηθεί ανελέητα από την κρίση και την ανεργία, τα παιδιά, που έχουν τέτοιου
είδους δυσκολίες, μπορούσαν να στηριχθούν σημαντικά και μέσα από αυτή τη δομή.
χτυπηθεί ανελέητα από την κρίση και την ανεργία, τα παιδιά, που έχουν τέτοιου
είδους δυσκολίες, μπορούσαν να στηριχθούν σημαντικά και μέσα από αυτή τη δομή.
Η τροπολογία αυτή εντάσσεται στη λογική του 3ου
μνημονίου για «εξορθολογισμό του κόστους της εκπαίδευσης», αλλά και στη
στρατηγική της ΕΕ για τη λεγόμενη ένταξη χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Σε έναν τομέα όπου οι δομές και το
προσωπικό είναι ελάχιστα και πίσω από τις πραγματικές ανάγκες, κλείνει Τμήματα
Ένταξης όταν και αυτά που λειτουργούν δεν επαρκούν, όταν υπάρχουν σχολεία
χωρίς κανένα ΤΕ και σε μια χρονιά που χιλιάδες αιτήματα για παράλληλη στήριξη
δεν καλύφτηκαν.
μνημονίου για «εξορθολογισμό του κόστους της εκπαίδευσης», αλλά και στη
στρατηγική της ΕΕ για τη λεγόμενη ένταξη χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Σε έναν τομέα όπου οι δομές και το
προσωπικό είναι ελάχιστα και πίσω από τις πραγματικές ανάγκες, κλείνει Τμήματα
Ένταξης όταν και αυτά που λειτουργούν δεν επαρκούν, όταν υπάρχουν σχολεία
χωρίς κανένα ΤΕ και σε μια χρονιά που χιλιάδες αιτήματα για παράλληλη στήριξη
δεν καλύφτηκαν.
Άμεση ίδρυση και
επέκταση των T.E. με άμεσους μόνιμους διορισμούς του αναγκαίου προσωπικού