ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ,
ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΘΙΑΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
ΓΥΡΟΛΟΓΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ
ΣΧΟΛΕΙΩΝ!
ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΘΙΑΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
ΓΥΡΟΛΟΓΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ
ΣΧΟΛΕΙΩΝ!
Πολλές
φορές ως σήμερα, ο σύλλογος μας έχει
καταγγείλει τα διάφορα ευρωπαϊκά προγράμματα που χρησιμοποιούνται σαν
μοχλός για να δεθεί το ¨νέο σχολείο¨ με
τους ¨χορηγούς¨, θα διαφοροποιεί το
εκπαιδευτικό περιεχόμενο από σχολείο σε σχολείο, θα παρέχει αντί για
γνώσεις, δεξιότητες και πληροφορίες, θα
σπρώχνει τους μαθητές των λαϊκών οικογενειών από νωρίς στην κατάρτιση, για να
προετοιμάζονται, σύμφωνα με τις απαιτήσεις των επιχειρηματικών ομίλων, ως
φτηνό, ευέλικτο, απασχολήσιμο και ανασφάλιστο δυναμικό, χωρίς απαιτήσεις και διεκδικήσεις.
φορές ως σήμερα, ο σύλλογος μας έχει
καταγγείλει τα διάφορα ευρωπαϊκά προγράμματα που χρησιμοποιούνται σαν
μοχλός για να δεθεί το ¨νέο σχολείο¨ με
τους ¨χορηγούς¨, θα διαφοροποιεί το
εκπαιδευτικό περιεχόμενο από σχολείο σε σχολείο, θα παρέχει αντί για
γνώσεις, δεξιότητες και πληροφορίες, θα
σπρώχνει τους μαθητές των λαϊκών οικογενειών από νωρίς στην κατάρτιση, για να
προετοιμάζονται, σύμφωνα με τις απαιτήσεις των επιχειρηματικών ομίλων, ως
φτηνό, ευέλικτο, απασχολήσιμο και ανασφάλιστο δυναμικό, χωρίς απαιτήσεις και διεκδικήσεις.
Κι
ενώ το κράτος αφενός εφαρμόζει ”κόφτη” και στην παιδεία στερώντας τα
απαραίτητα από τα παιδιά (εποπτικό υλικό,μόνιμο διδακτικό προσωπικό, ακόμα και
μόνιμη καθαρίστρια κτλ) αφετέρου ¨προτείνει”
στους εκπαιδευτικούς διάφορα ευρωπαϊκά
προγράμματα διαφημίζοντας πως αν υλοποιηθούν θα αποφέρουν τάχα στο σχολείο
χρήματα… (που βέβαια του έχει στερήσει).
ενώ το κράτος αφενός εφαρμόζει ”κόφτη” και στην παιδεία στερώντας τα
απαραίτητα από τα παιδιά (εποπτικό υλικό,μόνιμο διδακτικό προσωπικό, ακόμα και
μόνιμη καθαρίστρια κτλ) αφετέρου ¨προτείνει”
στους εκπαιδευτικούς διάφορα ευρωπαϊκά
προγράμματα διαφημίζοντας πως αν υλοποιηθούν θα αποφέρουν τάχα στο σχολείο
χρήματα… (που βέβαια του έχει στερήσει).
Τι κι αν αυτά τα προγράμματα αφαιρούν χρόνο από
μαθήματα που προωθούν την κριτική σκέψη; ( Ιστορία, Μαθηματικά, Γλώσσα κλπ). Σκοπός είναι μέσα από αυτά οι μαθητές να μάθουν
τις «αξίες» της ΕΕ (όπως αυτής του ”Ευρωπαίου πολίτη”, της
επιχειρηματικότητας και της ανταγωνιστικότητας και να πάρουν τις “εγγυήσεις των
μίνιμουμ δεξιοτήτων” που έχει ανάγκη το κεφάλαιο σήμερα) προβάλλοντας πολλές
φορές την ανταλλαγή μαθητών μεταξύ των ευρωπαϊκών σχολείων ως δωρεάν
ταξιδιωτική ευκαιρία. (Το τυράκι στη φάκα…)
μαθήματα που προωθούν την κριτική σκέψη; ( Ιστορία, Μαθηματικά, Γλώσσα κλπ). Σκοπός είναι μέσα από αυτά οι μαθητές να μάθουν
τις «αξίες» της ΕΕ (όπως αυτής του ”Ευρωπαίου πολίτη”, της
επιχειρηματικότητας και της ανταγωνιστικότητας και να πάρουν τις “εγγυήσεις των
μίνιμουμ δεξιοτήτων” που έχει ανάγκη το κεφάλαιο σήμερα) προβάλλοντας πολλές
φορές την ανταλλαγή μαθητών μεταξύ των ευρωπαϊκών σχολείων ως δωρεάν
ταξιδιωτική ευκαιρία. (Το τυράκι στη φάκα…)
Ο
πραγματικός όμως ρόλος του δασκάλου
είναι να μαθαίνει στα παιδιά «γράμματα», να προετοιμάζει αυριανούς ανθρώπους με κριτική
σκέψη , που θα διεκδικούν τα δικαιώματα
τους αμφισβητώντας την ταξική αδικία και ανισότητα και όχι να πλασάρει προγράμματα εξωραϊσμού στα μάτια
των μαθητών του, της ΕΕ των πολέμων, του
νέου εργασιακού μεσαίωνα και του «εξορθολογισμού» του κόστους της Εκπαίδευσης για να αυξηθούν τα κέρδη των μεγάλων
επιχειρηματικών ομίλων.
πραγματικός όμως ρόλος του δασκάλου
είναι να μαθαίνει στα παιδιά «γράμματα», να προετοιμάζει αυριανούς ανθρώπους με κριτική
σκέψη , που θα διεκδικούν τα δικαιώματα
τους αμφισβητώντας την ταξική αδικία και ανισότητα και όχι να πλασάρει προγράμματα εξωραϊσμού στα μάτια
των μαθητών του, της ΕΕ των πολέμων, του
νέου εργασιακού μεσαίωνα και του «εξορθολογισμού» του κόστους της Εκπαίδευσης για να αυξηθούν τα κέρδη των μεγάλων
επιχειρηματικών ομίλων.
Όμως αυτόν τον ρόλο κάποιοι, δυστυχώς και μέσα από την εκπαιδευτική κοινότητα τον
αμφισβητούν και τον πολεμούν!
αμφισβητούν και τον πολεμούν!
Τελευταίο
παράδειγμα συμπεριφορά διευθυντή δημοτικού σχολείου της περιοχής μας που, μπροστά στην αγωνία του να προωθήσει αυτές τις
αντιδραστικές αλλαγές στην εκπαίδευση, ειρωνεύτηκε
την αντιπρόεδρο του Δ.Σ και τους συναδέλφους που δε θέλησαν να αναλάβουν κάποιο
ευρωπαϊκό πρόγραμμα, φτάνοντας στο σημείο να τους χαρακτηρίσει ”υποκριτές”
γιατί ενώ δεν θέλουν τα λεφτά που μπορεί να κερδίσει το σχολείο από το
συγκεκριμένο πρόγραμμα εντούτοις δέχονται την πρόσληψη αναπληρωτών που πληρώνονται μέσω ΕΣΠΑ!! Προφανώς δεν διαβάζει τις ανακοινώσεις του
συλλόγου μας, γιατί θα ήξερε τη θέση μας
για μόνιμους διορισμούς. Αν και το σ.κ. παλεύει
για μόνιμους διορισμούς, δεν είναι «αδιάφορο» για τη διεκδίκηση κονδυλίων
για τις ανάγκες της εκπαίδευσης και για τα δικαιώματα των συναδέλφων
αναπληρωτών.
παράδειγμα συμπεριφορά διευθυντή δημοτικού σχολείου της περιοχής μας που, μπροστά στην αγωνία του να προωθήσει αυτές τις
αντιδραστικές αλλαγές στην εκπαίδευση, ειρωνεύτηκε
την αντιπρόεδρο του Δ.Σ και τους συναδέλφους που δε θέλησαν να αναλάβουν κάποιο
ευρωπαϊκό πρόγραμμα, φτάνοντας στο σημείο να τους χαρακτηρίσει ”υποκριτές”
γιατί ενώ δεν θέλουν τα λεφτά που μπορεί να κερδίσει το σχολείο από το
συγκεκριμένο πρόγραμμα εντούτοις δέχονται την πρόσληψη αναπληρωτών που πληρώνονται μέσω ΕΣΠΑ!! Προφανώς δεν διαβάζει τις ανακοινώσεις του
συλλόγου μας, γιατί θα ήξερε τη θέση μας
για μόνιμους διορισμούς. Αν και το σ.κ. παλεύει
για μόνιμους διορισμούς, δεν είναι «αδιάφορο» για τη διεκδίκηση κονδυλίων
για τις ανάγκες της εκπαίδευσης και για τα δικαιώματα των συναδέλφων
αναπληρωτών.
Ως
υποκριτές επίσης χαρακτήρισε και τους συναδέλφους που φροντίζουν για την
προσωπική τους μόρφωση συνεχίζοντας τις σπουδές τους, λέγοντας ότι το κάνουν ενόψει της επικείμενης αξιολόγησης!! Φαίνεται
ως αυριανός αξιολογητής τροχίζει τα μαχαίρια του(;;) Τέτοιες απειλές και ειρωνείες δε μας τρομάζουν! Τον δικό τους
τρόμο δείχνουν, με κάτι τέτοια,
ορισμένοι μπροστά στις επικείμενες κρίσεις των στελεχών εκπαίδευσης διότι θα
φανεί ότι δεν κατάφεραν να λειτουργήσουν ως το μακρύ χέρι του Υπουργείου.
υποκριτές επίσης χαρακτήρισε και τους συναδέλφους που φροντίζουν για την
προσωπική τους μόρφωση συνεχίζοντας τις σπουδές τους, λέγοντας ότι το κάνουν ενόψει της επικείμενης αξιολόγησης!! Φαίνεται
ως αυριανός αξιολογητής τροχίζει τα μαχαίρια του(;;) Τέτοιες απειλές και ειρωνείες δε μας τρομάζουν! Τον δικό τους
τρόμο δείχνουν, με κάτι τέτοια,
ορισμένοι μπροστά στις επικείμενες κρίσεις των στελεχών εκπαίδευσης διότι θα
φανεί ότι δεν κατάφεραν να λειτουργήσουν ως το μακρύ χέρι του Υπουργείου.
OXI ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ
ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΕ!
ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΕ!
ΕΞΩ ΟΙ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ
ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ
ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΕΝΙΑΙΟ 12ΧΡΟΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ
ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ!
ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ!