Επιστολή συναδέλφου

Από τον συνάδελφο Τάσο Κατσιγιάννη λάβαμε την παρακάτω επιστολή. Το Δ.Σ αναρωτιέται γιατί ο συνάδελφος  δεν έχει πάρει καμία απάντηση σχετικά με την ικανοποίηση του αιτήματος της απόσπασής του.  Ο ίδιος  αποφάσισε να απευθυνθεί στο σωματείο του. Το σωματείο ρωτάει ευθέως:  Υπάρχει τέλος πάντων κάποιος αρμόδιος να του απαντήσει εγγράφως; ή δεν αναλαμβάνει κανείς την ευθύνη για κάτι τέτοιο;

Χαλάνδρι, 10/7/2018

Από:   Αναστάσιο Δ. Κατσιγιάννη

         Εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΠΕ 86

Προς: Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Γραφείο Υπουργού

Θέμα: Απόσπαση στην Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ

Κύριοι,

με την παρούσα επιστολή θέλω να σας ενημερώσω και μέσω υμών τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κώστα Γαβρόγλου για την μη ικανοποίηση του αιτήματος μου από το Υπουργείο, για την απόσπασή μου στην Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ για 6η συνεχόμενη χρονιά.

Αναγκάζομαι να απευθυνθώ στο γραφείο του υπουργού για του ακόλουθους λόγους:

  1. Από το σχολικό έτος 2013 -2014 μέχρι και σήμερα και χωρίς καμία αιτιολόγηση το υπουργείο αρνείται να κάνει δεκτό το αίτημα μου για απόσπαση στο ΕΜΠ.
  2. Από το 2013 μέχρι και σήμερα παίρνω απόσπαση κατά προτεραιότητα από την Δ.Δ.Ε. Ευρυτανίας στην Δ.Δ.Ε. Β’ Αθήνας. Από το σχολικό έτος 2014-15 η Δ.Δ.Ε. Β’ Αθήνας, δεν μπορεί να με αξιοποιήσει και σαν πλεονάζον προσωπικό με διαθέτει υποχρεωτικά στην Δ.Π.Ε. Β’ Αθήνας. Το σχολικό έτος 2017-18, με ηλεκτρονικό μήνυμα η Δ.Π.Ε. Β’ Αθήνας, αντίγραφο του οποίου επισυνάπτεται, εισηγήθηκε στην Γενική Διεύθυνση Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, να κάνει δεκτή την αίτησή μου για απόσπαση στο ΕΜΠ, γιατί πλεόναζα και στην πρωτοβάθμια. Μετά από καιρό τοποθετήθηκα σε δύο δημοτικά σχολεία, όπου μεγάλο ποσοστό του ωραρίου μου αφιερωνόταν σε μη εκπαιδευτικό έργο (ολοήμερο σχολείο και γραμματειακή υποστήριξη).
  3. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, προκύπτει ότι δεν υπάρχει θέμα εκπαιδευτικών αναγκών που δεν αποσπώμαι στο ΕΜΠ, αλλά άλλοι λόγοι και σκοπιμότητες πέραν των εκπαιδευτικών αναγκών που αντιστρατεύονται τους στόχους, που θέλω να πιστεύω ότι έχει το ΥΠ.Π.Ε.Θ., και δεν είναι άλλοι από τη αξιοποίηση του εκπαιδευτικού σε εκπαιδευτικό έργο και όχι σε διάφορες παρεμπίπτουσες μη εκπαιδευτικές εργασίες.
  4. Ο λόγος που ζητώ με τον πιο έντονο και νόμιμο τρόπο την απόσπασή μου στο ΕΜΠ, είναι η θέληση μου να εργαστώ και να προσφέρω εκπαιδευτικό έργο και όχι να είμαι απλά απασχολούμενος μιας και η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια βαθμίδα δεν έχει ανάγκη τις εκπαιδευτικές μου δυνατότητες.
  5. Αντίθετα από το γεγονός ότι η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια εκπαιδευτική βαθμίδα με θεωρεί πλεονάζον προσωπικό και ως εκ τούτου μη αναγκαίο για τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες, όπως προκύπτει από το επισυναπτόμενο ηλεκτρονικό μήνυμα, η τριτοβάθμια εκπαιδευτική βαθμίδα, και συγκεκριμένα η Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, έχει ζητήσει επανειλημμένα από το Υπουργείο, να εγκρίνει την απόσπαση μου στο ΕΜΠ για να αντιμετωπίσει τις δικές της εκπαιδευτικές ανάγκες. Για τον λόγο αυτό τα όργανα της σχολής με τοποθετούν τα τρία (3) τελευταία χρόνια πρώτο (1ο) στη λίστα των εκπαιδευτικών που ζητούν να αποσπαστούν στη Σχολή Η.Μ.Μ.Υ.
  6. Το ΥΠ.Π.Ε.Θ με την μέχρι σήμερα πολιτική, στην καλύτερη περίπτωση, δείχνει ότι δεν το ενδιαφέρει να αντιμετωπίσει τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Αντίθετα αυτό που επιτυγχάνει είναι να απαξιώσει το ανθρώπινο κεφάλαιο που διαθέτει η χώρα και έναν εκπαιδευτικό ο οποίος είναι υποψήφιος διδάκτορας και κάτοχος των ακόλουθων δύο (2) Μεταπτυχιακών Τίτλων:
    1. Advanced Computer Science από το Πανεπιστήμιο του Manchester.
    2. Τεχνο-οικονομικά Συστήματα από το ΕΜΠ.
  7. Παρά το παραπάνω γεγονός συνεχίζω να πιστεύω ότι το Υπουργείο δεν επιδιώκει συνειδητά να εμποδίσει το εκπαιδευτικό έργο της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ, μη δίδοντας την δυνατότητα στον συντάκτη της παρούσας επιστολής να εκπονήσει πρακτικές και εργαστηριακές ασκήσεις και μαθήματα για τους προπτυχιακούς φοιτητές.
  8. Εκτιμώ ότι ο εκάστοτε Υπουργός, αλλά και ο σημερινός, δεν έχει στόχο να ενεργεί αντίθετα από τους αυτονόητους στόχους του ΥΠ.Π.Ε.Θ, δηλαδή την αναβάθμιση της εκπαίδευσης με την μεγιστοποίηση της αξιοποίησης του ανθρώπινου εκπαιδευτικού δυναμικού σε εκπαιδευτικό έργο.

Πιστεύω ότι η σημερινή ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ συμμερίζεται απόλυτα την προαναφερόμενη εκτίμηση μου και αναμένω να κάνει δεκτό το αίτημα μου για απόσπαση στη Σχολή Η.Μ.Μ.Υ. του ΕΜΠ.

Στην διάθεση σας για τυχόν ερωτήσεις/ διευκρινήσεις.

Με Εκτίμηση,

Αναστάσιος Κατσιγιάννης

Εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ86

 

Αφήστε μια απάντηση