Το Υπουργείο Παιδείας στην προσπάθειά του να εφαρμόσει τον «αυτόματο κόφτη» της
συγκυβέρνησης και στην εκπαίδευση αυθαιρετεί
ασύστολα με οποιοδήποτε τρόπο .
συγκυβέρνησης και στην εκπαίδευση αυθαιρετεί
ασύστολα με οποιοδήποτε τρόπο .
Οι εκφραστές της νομιμότητας δε διστάζουν πονηρά – πονηρά να αυξήσουν το ωράριο των εκπαιδευτικών
ξέροντας βέβαια ότι παραβιάζουν την
ισχύουσα νομοθεσία.
ξέροντας βέβαια ότι παραβιάζουν την
ισχύουσα νομοθεσία.
Η οποιαδήποτε απασχόληση, επίβλεψη ή προστασία μαθητών είναι κανονικός εργάσιμος χρόνος. Τη στιγμή μάλιστα που η ώρα της σίτισης των μαθητών θεωρείται διδακτική ώρα, ο κάθε εκπαιδευτικός αποσχολείται σ΄αυτήν με τον οποιοδήποτε τρόπο είτε ως υπεύθυνος
είτε ως επιβλέπων, εργάζεται κανονικά.
είτε ως επιβλέπων, εργάζεται κανονικά.
Κανείς εκπαιδευτικός δεν είναι υποχρεωμένος να μπει και να διδάξει
σε τάξη με πάνω από 25 (+10% = 27 στη χειρότερη περίπτωση) μαθητές. Πόσο μάλλον
όταν ορίζεται ως υπεύθυνος για τη σίτιση
70 ή 80 πολλές φορές και 100 μαθητών και μάλιστα όχι στον ίδιο χώρο επειδή όλα τα
σχολεία δεν διαθέτουν
μία ενιαία αίθουσα-τραπεζαρία .
σε τάξη με πάνω από 25 (+10% = 27 στη χειρότερη περίπτωση) μαθητές. Πόσο μάλλον
όταν ορίζεται ως υπεύθυνος για τη σίτιση
70 ή 80 πολλές φορές και 100 μαθητών και μάλιστα όχι στον ίδιο χώρο επειδή όλα τα
σχολεία δεν διαθέτουν
μία ενιαία αίθουσα-τραπεζαρία .
Σ΄αυτή την περίπτωση, εφόσον η ώρα θεωρείται
διδακτική, θα πρέπει και οι μαθητές να χωριστούν σε τμήματα ( π.χ. 60:25 = 3 τμήματα, 90:25= 4 τμήματα ).
Οπότε και σε κάθε τμήμα πρέπει να
υπάρχει και από ένας υπεύθυνος.
διδακτική, θα πρέπει και οι μαθητές να χωριστούν σε τμήματα ( π.χ. 60:25 = 3 τμήματα, 90:25= 4 τμήματα ).
Οπότε και σε κάθε τμήμα πρέπει να
υπάρχει και από ένας υπεύθυνος.
Το υπουργείο όμως επιβαρύνει με επιπλέον
διδακτικές ώρες τους εκπαιδευτικούς που δεν ορίζονται υπεύθυνοι, εξοικονομώντας και χρήματα
και προσωπικό εις βάρος και της
ασφάλειας των παιδιών και των χιλιάδων αδιόριστων. Με ένα σμπάρο 2 ίσως 3 και 4 τριγόνια.
διδακτικές ώρες τους εκπαιδευτικούς που δεν ορίζονται υπεύθυνοι, εξοικονομώντας και χρήματα
και προσωπικό εις βάρος και της
ασφάλειας των παιδιών και των χιλιάδων αδιόριστων. Με ένα σμπάρο 2 ίσως 3 και 4 τριγόνια.
Βέβαια και όποιος άλλος
επιμένει στην εφαρμογή της παραπάνω Υπουργικής Απόφασης, επικαλούμενος το γράμμμα του νόμου ή προβάλλοντας, εκτός από διάφορες
αυθαίρετες νομικίστικες ερνηνείες,
και τη δικαιολογία του «Τheir school» συντελεί στην παραβίαση των εργασιακών
δικαιωμάτων ( που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχουν καταργηθεί από
αλλαγή της νομοθεσίας ) και θα βρεθεί
αργά ή γρήγορα υπόλογος.
επιμένει στην εφαρμογή της παραπάνω Υπουργικής Απόφασης, επικαλούμενος το γράμμμα του νόμου ή προβάλλοντας, εκτός από διάφορες
αυθαίρετες νομικίστικες ερνηνείες,
και τη δικαιολογία του «Τheir school» συντελεί στην παραβίαση των εργασιακών
δικαιωμάτων ( που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχουν καταργηθεί από
αλλαγή της νομοθεσίας ) και θα βρεθεί
αργά ή γρήγορα υπόλογος.
Ανάλογη περίπτωση είναι και η
συνοδεία των μαθητών στο Κολυμβητήριο. Ο
χρόνος κατά τον οποίον ο εκπαιδευτικός
συνοδεύει τα παιδιά από την αναχώρηση, τη διάρκεια του μαθήματος,
ως και την επιστροφή τους είναι κανονικός εργάσιμος χρόνος.
Όσοι προσπαθούν να του αναθέσουν τη συγκεκριμένη δραστηριότητα επικαλούμενοι την «υποχρεωτικότητα του νόμου» ας φροντίσουν, αφού γνωρίζουν τόσο καλά
την εργατική νομοθεσία, να του
δώσουν γραπτώς τη συγκεκριμένη ανάθεση!!!
συνοδεία των μαθητών στο Κολυμβητήριο. Ο
χρόνος κατά τον οποίον ο εκπαιδευτικός
συνοδεύει τα παιδιά από την αναχώρηση, τη διάρκεια του μαθήματος,
ως και την επιστροφή τους είναι κανονικός εργάσιμος χρόνος.
Όσοι προσπαθούν να του αναθέσουν τη συγκεκριμένη δραστηριότητα επικαλούμενοι την «υποχρεωτικότητα του νόμου» ας φροντίσουν, αφού γνωρίζουν τόσο καλά
την εργατική νομοθεσία, να του
δώσουν γραπτώς τη συγκεκριμένη ανάθεση!!!
ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ και ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ την άμεση απόσυρση της νομοθετικής ρύθμισης για το
ενιαίου τύπου ολοήμερο σχολείο , ως προέκταση
του σχολείου της αγοράς των προηγούμενων κυβερνήσεων, αλλά μέχρι
τότε δεν επιτρέπουμε καμία παραβίαση του διδακτικού και του εργασιακού ωραρίου μας
και μάλιστα εις βάρος της ασφάλειας, των μορφωτικών δικαιωμάτων των
μαθητών μας και της δουλειάς των απολυμένων
και αδιόριστων συναδέλφων μας.
ενιαίου τύπου ολοήμερο σχολείο , ως προέκταση
του σχολείου της αγοράς των προηγούμενων κυβερνήσεων, αλλά μέχρι
τότε δεν επιτρέπουμε καμία παραβίαση του διδακτικού και του εργασιακού ωραρίου μας
και μάλιστα εις βάρος της ασφάλειας, των μορφωτικών δικαιωμάτων των
μαθητών μας και της δουλειάς των απολυμένων
και αδιόριστων συναδέλφων μας.
Καλούμε
τους συλλόγους διδασκόντων, κάθε συν/φο και συν/σα με βάση τις αποφάσεις του
Συλλόγου μας και της ΔΟΕ:
τους συλλόγους διδασκόντων, κάθε συν/φο και συν/σα με βάση τις αποφάσεις του
Συλλόγου μας και της ΔΟΕ:
- Να συνεδριάσουν για την κατάρτιση του ωρολογίου προγράμματος και να υπολογίσουν την
ώρα της σίτισης σε όλους τους εκπαιδευτικούς που εμπλέκονται με αυτή.
- Να διαμορφώσουν το πρόγραμμα του σχολείου με βάση τον υπολογισμό και
αυτών των ωρών και να το
αναπτύξουν για τόσες ώρες όσες συμπληρώνονται με βάση το προσωπικό που
διαθέτει η σχολική μονάδα και το νόμιμο ωράριό του.
- Να καταθέσουν το πρόγραμμα στον/ην σχολικό/ή σύμβουλο .
4.
Να μην αποδέχονται προφορικές εντολές και να ζητούν έγγραφες, ώστε να μπορούμε να ασκήσουμε περαιτέρω κάθε
νόμιμο δικαίωμά μας.
Να μην αποδέχονται προφορικές εντολές και να ζητούν έγγραφες, ώστε να μπορούμε να ασκήσουμε περαιτέρω κάθε
νόμιμο δικαίωμά μας.
5.
Εφόσον το πρόγραμμα που αποφάσισε ο σύλλογος διδασκόντων δεν
απορρίφθηκε γραπτά το εφαρμόζουμε κανονικά.
Εφόσον το πρόγραμμα που αποφάσισε ο σύλλογος διδασκόντων δεν
απορρίφθηκε γραπτά το εφαρμόζουμε κανονικά.